خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

دولت جدید مسائل و مشکلات کشور را ریشه‌ای حل کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: دولت جدید باید از حاشیه کشاندن مسائل خودداری کرده و مسائل و مشکلات کشور را ریشه ای حل کند نه مقطعی و موقتی چراکه حل کردن مشکلات به صورت موقتی پایدار نمی ماند.
کد خبر: ۸۸۹۱۵۷۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
دولت جدید مسائل و مشکلات کشور را ریشه‌ای حل کند
حجت‌ا‌لاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تشکیل دولت جدید و معرفی وزرا بیان داشت: مسئولین دولتی کسانی را انتخاب کنند که دلسوز مردم، لمس کرده مشکلات مردم و زجر کشیده این انقلاب باشند.

وی افزود: امروز کشور ما در وضعیت حساسی به سر می‌برد و می‌طلبد که دولت جدید با جدیت مضاعف و دلسوزانه‌تر در فکر مشکلات مردم و راه‌حل آنها باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: باید از حاشیه کشاندن مسائل کشور خودداری کرده و مسائل و مشکلات کشور را ریشه ای حل کند نه مقطعی و موقتی چراکه حل کردن مشکلات به صورت موقتی پایدار نمی ماند.

وی عنوان کرد: ما ظرفیت‌های بسیاری در کشور داریم که اگر به طور صحیح و در جای خود به کار گرفته شود این همه مشکلات برای کشور به وجود نمی آید.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: امی است که دولت جدید در تحقق منویات رهبری و پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش جدی داشته باشد و موجب ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات