خبرهای داغ:
مشاور وزیر ورزش و جوانان خبر داد

بهره‌برداری از ۹۴۴ پروژه ورزشی در انتظار تأمین اعتبار/ تکمیل استخر ورزشگاه بانوان نهاوند تا پایان امسال

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر ۹۴۴ پروژه در سطح کشور نیازمند اعتبار هستند تا به بهره‌برداری برسند.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۱۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
بهره‌برداری از ۹۴۴ پروژه ورزشی در انتظار تأمین اعتبار/ تکمیل استخر ورزشگاه بانوان نهاوند تا پایان امسالبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، میرمحمد غراوی در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند اظهر داشت: با دستور دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برای شناسایی پروژه‌های نیمه کاره استان همدان سفری ترتیب دادیم و قرار شد در این سفر پروژه‌ها شناسایی و برای تکمیل آنها اقدام شود .

وی گفت: استخر ورزشگاه بانوان شهرستان نهاوند جزء پروژه‌هایی است که نیمه کاره مانده ‌و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته است و هرچه سریع‌تر باید به اتمام برسد.

مدیرکل دفتر نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش با بیان اینکه این پروژه رقم بسیار بالایی اعتبار نیاز دارد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه در ردیف اعتبارات ملی قرار دارد باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: همچنین باستانی‌کار مجموعه ورزشی علیمرادیان نیز یک پروژه با کیفیت است که نیازمند ۷ میلیارد ریال اعتبار است و ظرفیت بسیار خوبی دارد.

غراوی تصریح کرد: این پروژه از شکیل‌ترین مجموعه های ورزشی در غرب کشور است و باید بهینه از آن استفاده شود و این پروژه با مشورت با دکتر سلطانی‌فر جزء پروژه‌های تکمیلی قرار خواهد گرفت .

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند پروژه خوابگاه ورزشی ورزشگاه چند منظوره بانوان شهرستان نهاوند است که متاسفانه فقط پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت تامین اعتبار و تکمیل شدن هستند و پروژه جدید در دستور کار دولت نیست.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت: در حال حاضر ۹۴۴ پروژه در سطح کشور نیازمند اعتبار هستند تا به بهره‌برداری برسند اما در خصوص پروژه خوابگاه ورزشی ورزشگاه چند منظوره بانوان نهاوند نیز با توجه به اهمیتی که برای شهرستان دارد با وزیر ورزش و جوانان مشورت می کنیم تا در صورت امکان این پروژه نیز تکمیل و بهره‌برداری شود .

در پایان این بازدید، مراسم افتتاحیه مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در نهاوند در ورزشگاه علیمرادیان با حضور مشاور محترم وزیر ورزش و جوانان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات