استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

واگذاری زمین ساخت بیمارستان سپاه در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری، اقدام سپاه در ساخت بیمارستان و مركز درمانی را ارزشمند دانست و از حل مشكل واگذاری زمین جهت ساخت بیمارستان سپاه در غرب شهركرد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عصر روز گذشته، نشست تعیین تکلیف زمین مورد نیاز جهت ساخت بیمارستان سپاه در چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: اقدامی كه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری در ساخت بیمارستان در شهركرد و مركز شبانه‌روزی در لردگان آغاز كرده كاری ارزشمند است.

قاسم سلیمانی دشتكی اظهار كرد: تلاش زیادی از سوی خیرین سلامت، دانشگاه علوم پزشكی و... برای تكمیل بیمارستان‌های آیت‌الله كاشانی شهركرد، بیمارستان بروجن و... صورت می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر وارد چرخه درمانی شوند.

وی با اشاره به اینكه حتی با وجود وارد شدن این بیمارستان‌ها به چرخه درمان باز هم ۵۰۰ تخت در چهارمحال و بختیاری كمبود داریم، افزود: در شهرستان لردگان بیمارستان یا مركز درمانی نیاز داریم؛ چرا كه لردگان شهرستانی بزرگ و پرجمعیت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه شهرستان لردگان علاوه بر اینكه یكی از شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت استان است در مسیر جاده خوزستان واقع شده و منطقه‌ای گردشگری است، ادامه داد: استان بر خلاف گذشته بسیار مهاجرپذیر بوده لذا نیازمند زیرساخت‌هایی چون بیمارستان است.

سلیمانی دشتكی با تأكید بر اینكه كاری كه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری در ساخت بیمارستان در شهركرد و مركز شبانه‌روزی در لردگان آغاز كرده كاری ارزشمند است، عنوان داشت: اداره كل راه و شهرسازی و اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همكاری‌های لازم برای واگذاری زمین مورد نیاز به سپاه استان را داشته باشند.

وی در ادامه تأكید كرد: مشكل واگذاری زمین جهت ساخت بیمارستان سپاه در غرب شهركرد برطرف شده و منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری این زمین را تا پایان این هفته به اداره كل راه و شهرسازی و این اداره زمین را به سپاه واگذار می‌كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار