خبرهای داغ:

اجرای برنامه طرح تابستانه بسیج دانش آموزی شاهرود+تصاویر

برنامه طرح تابستانه بسیج دانش آموزی شاهرود در 5 پایگاه تابستانه دخترانه و پسرانه اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۲۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

محمد جلیلی مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای طرح تابستانه بسیج دانش آموزی اظهار کرد: طرح تابستانه در یک پایگاه بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و چهار پایگاه تابستانه حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح که در راستای طرح یاوران امروز، امیدان فردا اجرا می شود، مدارس ابتدایی تابستانه شناسایی شده و برای دانش آموزان در راستای اتصال دانش آموزان از مدرسه به مسجد در طول تابستان اجرا می شود.

جلیلی خاطر نشان کرد: در این طرح کلاس های مختلف معرفتی بصیرتی تربیتی و فرهنگی هنری برای دانش آموزان شرکت کننده برگزار و برنامه های فوق برنامه نیز برای آنها در نظر گرفته شده و کلیه فعالیت ها در مسجد برگزار می شود.

همچنین در همین راستا سرکشی سرمربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی و مسئول تعلیم و تربیت سپاه و فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود از فعالیت های تابستانه مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرک انقلاب انجام شد.

در این سرکشی حجت الاسلام مصطفایی مربی این پایگاه به تشریح فعالیت های پایگاه تابستانه در سه مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم و فعالیت های فرهنگی ورزشی و تربیتی پرداخت.

همچنین مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با حضور در دبستان آزادگان در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه طرح تابستانه با مدیر و معاونین آموزشگاه بحث و تبادل نظر کرد.

لازم به ذکراست فعالیت تابستانه بسیج دانش آموزی در راستای رشد و شکوفایی و شناسایی و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و ایجاد ارتباط بین مدرسه و مسجد برگزار شده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها