خبرهای داغ:
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی:

فراکسیون حج مجلس پیگیر مطالبات مردمی از سازمان حج/ آماده‌سازی امور حج۹۶ طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود

حسینی شاهرودی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مسئولان سازمان حج و زیارت، گفت: امور حجاج مانند اعزام هیات پزشکی، تدارکات، اجازه هتل‌ها، تسهیل مقدمات صدور ویزای زائران و غیره طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام شدن است.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۳۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه جلسه مشترک هیات رییسه فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و معاونان سازمان حج و زیارت امروز دوشنبه (26 تیرماه) برگزار شد، گفت: در این جلسه بر اهمیت نقش فراکسیون حج مجلس به منظور انتقال مطالبات مردمی به سازمان مذکور، پیگیری امور حوزه قانونگذاری، تسهیل شرایط ایجاد ارتباط بین نمایندگان و سازمان حج و غیره تاکید شد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس مباحث خوبی را در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری حج 96 مطرح کردند.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مسئولان سازمان حج و زیارت، ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی متولیان حج انجام شده و هم اکنون همه امور حجاج مانند اعزام هیات پزشکی، تدارکات، اجازه هتل‌ها، تسهیل مقدمات صدور ویزای زائران و غیره طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام شدن است.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جریان مذاکرات علی رغم اینکه در سال‌های گذشته حق تامین امنیت جزء بندهای قرارداد نبوده اما امسال طبق تاکید کشورمان ذکر تامین امنیت در توافق نامه با  عربستان پذیرفته شده است از این رو کشور عربستان تعهداتی را باید ایفا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها