خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهید قاینات:

پایش طرح سلامت برای 5خانواده شهید خضری دشت بیاض اجرا شد

رییس بنیاد شهید قاینات گفت: طرح پایش سلامت ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران کشور را برای کاهش دغدغه های درمانی این عزیزان، ضروری و دارای اهمیت بالایی است.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۵۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام "خداشناس" رییس بنیاد شهید قاینات در دیدار ودلجویی از 5خانواده شهید در خضری دشت بیاض گفت: طرح پایش سلامت کمتر د ر بخش نیم بلوک وخضری دشت بیاض کمتر اجرایی شده است که ما برای اجرای این طرح پزشکان خوبی را با مراجعه حضوری در دیدار با خاواده های شهدا همراه کردیم.

وی افزود: طرح پایش سلامت ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران کشور را برای کاهش دغدغه های درمانی این عزیزان، ضروری و دارای اهمیت بالایی دانست اجرای این طرح با هدف تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامتی و کاهش مشکلات جامعه هدف ضروری است.

وی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جایگاه رفیعی در جامعه دارند و تلاش برای حفظ و ارتقای جایگاه این قشر از اهداف مهم این بنیاد است.

وی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و بیان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با تکیه بر تجربیات ایثارگران و جانبازان و توسعه تشکل‌های ایثارگری امکان پذیر است.

دوره طرح پایش وسلامت بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قاینات با حضور در منازل خانواده شهدا و ایثارگران خضری دشت بیاض نسبت به ویزیت رایگان آنان اقدام کردند.

خانواده های شهید ایرانی ،داوودی،بذرافشان،کمالی وقادری جانباز 65درصد ویزیت شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها