خبرهای داغ:

بازدید مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اردوی جهادی دانشجویان

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در جمع جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید رجب بیگی حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۶۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اسماعیل عاشوریان، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور در جمع جهاد گران گروه جهادی شهید رجب بیگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و عرض خسته نباشید و خدا قوت به جهادگران، به بازدید از برنامه های مختلف اردو پرداختند.

در این بازدید مینا گواهی،فرمانده بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،ضمن خوش آمد گویی به تشریح برنامه های اجرا شده در اردو و معرفی قسمت های مختلف و توضیح در خصوص برنامه های روز های آتی پرداختند و تصریح کردند که خدمات درمانی ویژه ای برای مردم عزیز این شهرک در نظر گرفته شده است.

گواهی افزود: این خدمات شامل طرح غربال گری و ویزیت پزشک می باشد و جهادگران در گروه شهید رجب بیگی، به درب منازل رفته و به نوعی سفیران بهداشت می باشند، بطوریکه ابتدا به معرفی طرح های بهداشتی و درمانی پرداخته، سپس اطلاعات مربوط به وضعیت بهداشتی افراد را جمع آوری کرده و ثبت میکنند، همچنین این اطلاعات کاملاً محرمانه بوده و فقط در اختیار پزشک قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طرح دیگری که در این اردو در نظر گرفته شده است،ویزیت توسط پزشک است.به این صورت که شهروندان به صورت رایگان توسط پزشک خیر همراه ما در این اردو معاینه میشوند و در صورت نیاز به متخصصین معرفی میشوند.معاینه توسط پزشک به صورت روزانه برگزار میشود.

گواهی تصریح کرد: طرح خطرسنجی سکته و سرطان نیز در این اردوی جهادی اجرا می شود و طرح آموزش بهداشت به کمک همکاران مرکز بهداشتی۱۲ فروردین برای مادران، کودکان و نوجوانان به صورت جداگانه اجرا میشود.

در پایان عاشوریان ضمن قدردانی از زحمات جهادگران برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها