خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان:

اجرای اقدامات فرهنگی در راستای صرفه جویی در مصرف آب اثربخش است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: اجرای اقدامات فرهنگی در راستای صرفه جویی در مصرف آب اثربخش است.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۲۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، طاهری درحاشیه برگزاری دوازدهمین گردهمایی مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی استان سمنان در مجتمع فرهنگی کلاهدوز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات فرهنگی در شرکت های آب و فاضلاب بیشتر در زمینه استفاده از آموزه های دینی و قرآنی برای بیان این مطلب که آب مایه حیات است و همه موجودات از آب خلق شده اند و باید قدر این نعمت خدادی را دانست.

وی افزود: همه ساله گردهمایی مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب برگزار می شود و امسال دوازدهمین دوره آن به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان بیان داشت: در این همایش کارهای و اقدامات فرهنگی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور به عنوان تجربیاتشان تبیین و ارائه می شود و در کارگاه های آموزشی این مباحث تبادل نظر می شود و بحث آموزش از بطن و متن آموزه های دینی در مدارس و جامعه و خانواده ها و همه اقشار جامعه به عنوان مصرف کنندگان این ماده حیاتی مطرح می شود.

طاهری عنوان کرد: قطعا بحث پرهیز از اسراف و صرفه جویی مصرف آب اگر از بطن و متن آموزه های دینی تبیین شود؛ نتیجه بخش خواهد بود.

وی گفت: آبفای شهری استان سمنان سال گذشته در راستای فعالیت های فرهنگی و دینی طرح مهام را با آموزش و پرورش داشتیم که در طی یک دوره 10 ماهه مصرف هر مشترک 12 مترمعکب کاهش یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها