خبرهای داغ:
توسط مسئول تعلیم و تربیت انجام شد؛

بازدید از حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی قم

به همت مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از حلقات صالحین پایگاه شهید کاظمی سرکشی و بازدید شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۵۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

از حلقات صالحین پایگاه شهید کاظمی سرکشی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، در این بازدید حجت الاسلام ابوطالبی مسئول واحد قرآنی پایگاه شهید کاظمی گفت: برنامه های حفظ قرآن در این پایاه در حال برگزاری می باشد و هدف ما این است که نوجوانان و جوانان را به انس گرفتن با قرآن کریم تشویق کنیم.

وی افزود: اگر نوجوانان و جوانان با قرآن انس بگیرند بعد از اتمام این کلاسهای قرآنی از قرآن کناره گیری نمی کنند بلکه بعد از حفظ قرآن کریم باید به مفاهیم قرآن پرداخت تا بتوانیم آن را در زندگی خود عملی نمائیم.

وی در ادامه افزود: کلاسهای قرآنی نباید خسته کننده باشد که بچه ها از شرکت در این کلاسها دوری کنند باید با جذابیت خاص خود اجرا گردد و در کنار آن تفریح و ورزش هم باشد.

در ادامه مهدی امامی فرمانده پایگاه گفت: حلقات صالحین فعال در پایگاه و مسجد بر قرار است و یکی از حلقاتی که در سال گذشته تشکیل شد حلقه پیشکسوتان بود که اعضای هیئت امنای مسجد و نماز گزاران در آن شرکت نمودند.

وی افزود: ما هر چه بیشتر بتوانیم نوجوانان و جوانان و افراد پیشکسوت را در بسیج جذب نمائیم و تفکر و ذهن آنها را با بصیرت افزایی و روشنگری بیدار نمائیم از افتادن آنها در دام دشمنان و ضد انقلاب جلوگیری می کند.

ذاکری رابط طرح صالحین حوزه ضمن پیگیری امورات صالحین پایگاه گفت: سرگروه های صالحین باید حکم داشته باشند و سرگروه هایی که گواهی ندارند می توانند در یک دوره یک روزه شرکت نمایند و گواهی آنها صادر گردد.

ارسال نظرات