خبرهای داغ:

پرداخت وام های اشتغال زایی به بسیجیان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت:با همکاری بانک مهر اقتصاد هندیجان تسهیلات بانکی به ۸۰نفر از متقاضیان وام های اشتغال زایی برای بسیجیان شهرستان به مبلغ ۵۷۰میلیون تومان درجهت توسعه کار آفرینی پرداخت شده است وهمچنین اقدامات تأثیرگذاری درکارهای پرورش دام های سبک وسنگین و تولیدپرندگان بلدورچین و قارچ وواگذاری چرخ های خیاطی به بانوان وآموزش کلاس های مهارتی کشاورزی به تعداد ۲۰۰نفر ازخواهران وبرادران بسیجی باصدور گواهی مربوط به هر حرفه با همکاری بسیج سازندگی ناحیه و جهاد کشاورزی هندیجان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۲۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
در حاشیه جلسه اشتغال سرگرد پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد عصر دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:نیاز هست توجه ویژه ای به تولیدات صنعتی در جهت اشتغال زایی وخود اکتفایی جوانان متقاضی شهرستان بشود که در این زمینه درخواست می شود اداره شیلات و جهاد کشاورزی هندیجان همکاری داشته باشند.


وی افزود:فراهم شدن بستری مناسب در جهت اشتغال برای جوانان تحصیلکرده در شرایط کنونی امری مهم وکمکی بزرگ در توسعه چرخه اقتصاد یک خانواده نیازمند و در کل برای جامعه ازنیازها مبرم است.


وی بابیان استخدام جوانان در ادارات گفت:بسیجیان جویای کار از نحوه استخدام در ادارات گله مند هستند به این دلیل که موقع مراجعه به ادارات سنگ اندازی می شودونمی توانند جذب ادارات بشوند که دراین باره مسؤولان مربوطه  فکری اساسی برای جذب این جوانان داشته باشند.


عجم دشتی نژاد فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:از شایعات درفضاهای مجازی در خصوصی بعضی از کارهای بانک ها ومؤسسات در این مدت که بوجود آمده جلوگیری بشود واجازه بدهند مراجع مربوطه در این گونه موارد بدون حواشی در فضای آرامش رسیدگی نمایند.


وی بااشاره به آرامش در فضاهای مجازی بیان کرد:کسانی که موجب برهم زدن آرامش مردم در فضاهای مجازی در خصوص بعضی موارد جامعه می شوند از طریق مراجع مربوطه با جدیدت پیگیری  وبرخورد قانونی می شود و ازایجاد التهاب  وسلب آرامش برای مردم جلوگیری بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها