خبرهای داغ:
حادثه

واژگونی خودرو سواری در جاده هندیجان به ماهشهر

در اثر واژگونی خودرو سواری در جاده هندیجان به ماهشهر یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند .
کد خبر: ۸۸۸۰۳۷۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
واژگونی خودرو سواری در جاده هندیجان به ماهشهر به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هندیجان ،رییس فوریت های پزشکی هندیجان گفت:عصر روزجمعه ساعت ۱۸:۲۰ در ۳۵کیلومتر جاده هندیجان به ماهشهر در مسیر پل غرگانه براثرحادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس یک نفر دختر ۹ساله کشته و سه نفراز سرنشینان آن  دو نفر مرد و یک زن مصدوم وبا دو دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای فیروز آباد هندیجان و فوریت های پزشکی ماهشهر درصحنه حاضر و کشته ومصدومان را به بیمارستان ماهشهر منتقل نمودند.


حیدر بحرکانی شب جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:خودروی پژوپارس از سمت جاده ماهشهر به هندیجان درحرکت بوده که در حدفاصله جاده ۳۵کیلومتری پل غرگانه هندیجان به علت انحراف به چپ وسرعت بالا واژگون که یک دختر بچه ۹ساله از سرنشینان این خودرو در دم کشته و سه نفر دیگر مصدوم می شوند.


وی افزود:با اطلاع تماس تلفن مردمی به فوریت های پزشکی هندیجان بلافاصله یک دستگاه آمبولانس جاده ای فیروز آباد و یک آمبولانس دیگر از فوریت های پزشکی ماهشهر همزمان در محل حادثه حاضر وکشته ومصدومان را به بیمارستان ماهشهر اعزام نمودند.


وی بابیان رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی گفت:اکثر حوادث جاده ایی بر اثر خواب آلودگی ،خستگی ،سرعت غیر مجاز وسبقت های غیر قانونی و بی توجهی به  تابلو های هشدارهای ایمنی در جاده ها بوجود می آید.

بحرکانی رییس فوریت های پزشکی هندیجان عنوان کرد:مرکز فوریت های پزشکی هندیجان بصورت ۲۴ساعته در سطح شهرستان و مسیر جاده های ورودی وخروجی هندیجان شمالی وجنوبی در آمادگی کامل برای خدمات رسانی پزشکی ، امدادی وبهداشتی به رانندگان خودروها ومسافران است .

وی با اشاره به توجه به نکات ایمنی خودرو ها وهشدارهای جاده ایی بیان کرد:رعایت قوانین جاده ایی از سوی رانندگان و توجه به هشدار های ایمنی از جمله کنترل موارد فنی خودروها وحرکت با سرعت مجاز از خطرات احتمالی در جاده ها جلوگیری می شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار