خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

هدف از جوانه‌های صالحین پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در ایام تابستان گفت: هدف از اجرای این طرح پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به بهترین نحو است.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۲۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
هدف از جوانه‌های صالحین پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه شهید «حیدری» حوزه حضرت زینب کبری(س) شهرستان نهاون با حضور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه نهاوند، مدیر دفتر بسیج خواهران، فرمانده حوزه، مسئول تعلیم و تربیت حوزه و بسیجیان پایگاه شهید حیدری برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به بهترین نحو است.

حجت‌الاسلام احمد امیرخانی با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در ایام تابستان افزود: از دیگر اهداف این طرح جذب حداکثری بسیج است که باید با برخورد مناسب با شرکت کنندگان جذب بالا در پایگاه‌ها صورت گیرد .

وی ابراز داشت: برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین در سه سطح کودک، نوجوان و بزرگسال به همراه برنامه‌های مختلف آموزشی، مهارتی، بصیرتی و ورزشی برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند از مجریان طرح خواست به تمام پایگاه های شهرستان اطلاع رسانی کنند تا در صورت داشتن شرایط در کلاس ها شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح یادآور شد: کلاس‌ها در سه بخش قرآن، سبک زندگی و ورزش برگزار می‌شود و پایه اصلی برنامه ها نیز قرآنی است.

امیرخانی در ادامه تصریح کرد: شرکت کنندگان در طرح نیز باید با حضور مستمر در کلاس همکاری لازم را با مسئولان اجرایی طرح داشته باشند.

در پایان این مراسم از فعالان قرآنی که در زمینه های حفظ ، ترتیل ، روخوانی و روان خوانی شرکت کرده بودند، تجلیل به عمل آمد.

هدف از جوانه‌های صالحین پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان 

انتهای پیام/

ارسال نظرات