خبرهای داغ:
گزارش تصویری

اختتامیه طرح قرآنی بچه های بهشت پایگاه ولایت شهرستان طبس

اختتامیه طرح قرآنی بچه های بهشت پایگاه مقاومت بسیج ولایت شهرستان طبس با حضور سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۹۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
حسین بخشی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت ،در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت : طرح قرآنی بچه های بهشت از جمله طرح های آتش به اختیاری است که کاملا به صورت خودجوش به مناسبت ماه مبارک رمضان برای رده سنی نوجوان برگزار شده است که تعداد 70 نفر برای این طرح در ابتدای این ماه از سطح شهرستان ، به صورت رایگان ،ثبت نام به عمل آمده است.

وی گفت:این طرح به منظور تقویت روخوانی ،روانخوانی و تجوید نوجوانان ، به تعداد 29 جلسه برگزار شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت افزود : برگزاری مسابقات متنوع ، قرعه کشی و اهدای جایزه به صورت روزانه ، قرائت داستان های قرآنی توسط خود قرآن آموزان و دادن افطاری از برنامه های جانبی این طرح بوده است.

حسین بخشی خاطر نشان کرد : برگزاری این طرح بالغ بر 18 میلیون ریال هزینه داشته است که قسمت عمده آن توسط خیرین تامین شده است.

وی یاد آور شد : به منظور تنوع و تشویق بیشتر قرآن آموزان قرار است بعد از ماه مبارک رمضان اردوی تفریحی زیارتی در روستای امامزاده علی این شهرستان برگزارخواهد شد.

 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها