خبرهای داغ:

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس گرمسار مشخص شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در گرمسار از ساعت 11 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در دوم تیرماه سالجاری در مسیر گلزار شهدای گرمسار تا میدان شهدا و به سمت میدان امام(ره) گرمسار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۳۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،عصر امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور امام جمعه گرمسار و دیگر مسئولان در محل ستاد نماز جمعه گرمسار برگزار شد.
در این جلسه مقررشد راهپیمایی دشمن شکن و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم روزه دار و ولایت مدارگرمساری از ساعت 11 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در دوم تیرماه سالجاری در مسیر گلزار شهدای گرمسار تا میدان شهدا و به سمت میدان امام(ره) گرمسار برگزار خواهد شد.
در این راهپیمایی همچنین مسابقاتی با موضوع روز جهانی قدس در قالب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هدف کودک و نوجوان نیز برگزار خواهد شد.
همچنین سردار پاسدار هراسانیان جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان به عنوان سخنران ویژه این مراسم در جمع راهپیمایی روز قدس امسال در مسجد جامع شهر گرمسار سخنرانی خواهد نمود.
در این جلسه حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس برای عزت مندی سملمانان و ایستادگی در مقابل ظالمان زمان تاکید کردو گفت: نگاه به مقوله قدس یک منظر جهانی است و باید تمام مسلمانان جهان به تجاوز صهیونیست ها در این دوران و ظلم های فراوانی که به مردم بی دفاع فلسطین می شود واکنش نشان دهند.
امام جمعه گرمسار در ادامه به ایستادگی ملت و کشور ایران در مقابل ستمگران زمان به رهبری آمریکا و اسرائیل اشاره کردو افزود: انقلاب اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان جهان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها