خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان:

روز قدس نشانه بیداری اسلامی ملت های مسلمان است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: روز جهانی قدس نماد و نشانه بیداری اسلامی ملت و امت های مسلمان است.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۲۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
مرتضی دهرویه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت:مردم مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان نشان می دهند که بیداری اسلامی در بین مسلمانان وجود دارد.

وی افزود: اهمیت روز قدس فقط ویژه فلسطین نیست و روز جهانی قدس برای تمام جهانیان اهمیت دارد؛ چرا که این روز، روز مبارزه با اشغالگران و استکبار جویان و ظلم طلبان است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: دشمنان این نظام با انجام عملیات تروریستی در چند روز اخیر سعی کردند تا با ایجاد رعب و وحشت جمعیت کمتری در این راهپیمایی شرکت کند؛ ولی ملت همیشه در صحنه با حضور هرچه با شکوه تر خود در این راهپیمایی به جهانیان نشان خواهد داد که ملت غیور ایران اسلامی هرگز دست از مبارزه با مستکبرین و اشغالگران بر نخواهد داشت.

وی مرتضی اظهار داشت:همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند"روز قدس روز مقابله ملت ها با ابر قدرت ها است روز قدس روز حیات اسلام است و روز قدس روزی است که اسلام را باید زنده کرد" ما نیز به همراه دانشجویان بسیجی با حضور در این راهپیمایی عظیم با مشت های گره کرده ضمن لبیک گفتن به فرمان امام خود به جهانیان ثابت می کنیم که بدنبال دفاع از مظلوم در مقابل ظالم و مبارزه با مستکبران و ظلم طلبان و اشغالگران هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها