خبرهای داغ:
در حمایت از اقدام موشکی سپاه؛

بيانيـه سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استـان قم

سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استـان قم در حمایت از اقدام موشکی سپاه علیه تروست های تکفیری حمایت خود را طی بیانیه ای اعلام کرذند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۳۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
بيانيـه سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استـان قم  در حمایت از اقدام موشکی سپاه علیه تروست های تکفیری
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استـان قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است. بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را بدانند، همه بدانند؛ هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.
بخشی ار بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی ) در 28 خرداد 1396

شاید وقتی دشمن در خواب خوش تلاقیِ با نفاقِ درون کشور پیمانه ی برجامِ حذفِ اقتدار نظام اسلامیان را سر کشیده بود و مستانه بر طبل تحریم و تهدید می کوبید، فکرش را هم نمی کرد که ذوالفقارِ سپاه، این پاسداران شب شکارِ ظلم، آنچنان از نیام کشیده شود و آتشی به پا کند که خواب ستمگران پاره گردد.

بی شک همگان دیدند برق کلامِ ولایت، رمز سیلی خوردن دشمن است چرا که هنوز ساعتی از فرمایش رهبر گرانقدر انقلاب دربین خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع از مرزها مبنی بر زدن سیلی به دشمنان، نگذشته بود که دلاور مردان سپاه با یک اقدام مناسب، سیلی محکمی برگوش تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و جهانیش زد.

یک یورش موشکی  هزاران تحلیل در اردوگاه لرزان دشمن و ترس و وحشت در خیمه حامیان غرب را برانگیخت تا همگان بدانند اینجا مهد دلیران و بیشه شیران است و هنوز شهادت، عشق تمام عیار یاران رهبر است.

لذا ما مدیران هیئات مذهبی و ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در آستانه روز جهانی قدس، ضمن تقدیر از اقدام شایسته ی غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این وارثان حقیقی عرصه جهاد واستقامت  و همچنین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب به رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی )، هرگونه تعلل و کوتاهی در مورد سند 2030 و  نقض آشکار برجام از سوی دشمن دیرین اسلام وانقلاب، آمریکای جانیتکار را محکوم نموده و با اعلام حضور خود در همه صحنه ها بویژه راهپیمایی  روز جهانی قدس، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آوریم.

سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی سپاه استان قم
ارسال نظرات