خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کمک خیرین به آزادسازی زندانیان معامله با خداست

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کمک شما به آزادسازی زندانیان معامله با خداوند است که اجر آن را هم در دنیا و هم در آخرت خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۴۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام غیاث الدین طه محمدی شامگاه دوشنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در سالن انصار همدان اظهار داشت: دین مقدس اسلام، دین انسان ها لست، ریشه انسان را از انس گرفته اند و انسان موجودی است که انس را اگر از او بگیرند، می میرد.

وی گفت: یکی از معضلاتی که در کشورهای غربی رواج یافته و متأسفانه به کشور ما نیز سرایت کرده است معضل خودکشی است که به فاجعه تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سخنان امام علی(ع) در خصوص بدی‌های زندان، عنوان کرد: یکی از بدی‌های زندان این است که انس با همسر، فرزند، پدر و مادر و ... را از فرد می گیرد و صدمه‌های جسمی و روحی که از این رهگذر بر زندانی وارد می شود که هنوز ارزیابی نشده است.

وی تصریح کرد: شما خیرین و زنان و مردان با ایمان و با فضیلت و نوع دوست در برابر نعمت های الهی که به شما داده شده احساس تکلیف می‌کنید و اگر انسان بخواهد کفاره همه گناهان کبیره اش را بپردازد باید فریادرس دیگران باشد و غبار غم از دل دیگران بردارد.

محمدی در ادامه با بیان اینکه آمار زندانی زن در استان کمتر از مردان است، گفت: خوشبختانه آمار زندانی زن در مقابل زندانی مرد آمارش کمتر است و با این عمل خداپسندانه که خیرین انجام می دهند هر خانواده ای که شاد شود به همان اندازه قلب امام زمان(عج) خوشحال می شود و خداوند به او 70 برابر آن را در دنیا و آخرت می دهد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: کمک شما به آزادسازی زندانیان معامله با خداوند است که اجر آن را هم در دنیا و هم در آخرت خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات