خبرهای داغ:
مسئول ستاد دیه استان همدان گفت: در حال حاضر 297 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان همدان هستند.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
وجود 297 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یداله روحانی‌منش شامگاه دوشنبه در یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در سالن انصار برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خداوند و به همت مردم و کمک های خاصی که در سنوات گذشته داشتیم کارهای خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از روز جمعه تا به امروز قریب به 10 میلیون تومان به حساب ستاد دیه واریز شده است، گفت: سال گذشته قریب به 268 نفر در استان آزادی داشتیم.

مسئول ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: 20 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهکاری این افراد بوده است و شکاتی که از پرونده‌ها گذشت کردند نیز 7 میلیارد و 500 هزار تومان بود.

وی افزود: قریب به 3 میلیارد تومان از حساب صندوق تامین خسارت‌ها جذب شده است و 2 میلیارد تومان از طریق بیمه هایی که اغلب کوتاهی شده از طریق افرادی که بیمه داشتند و گرفتار شده بودند و همچنین 3 میلیارد تومان وام بلاعوض بود که از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

روحانی منش تأکید کرد: در سه ماهه اول امسال، 54 نفر آزادی داشتیم که 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی آنان بود.

وی ادامه داد: مبلغ 450 میلیون تومان از شرکت های بیمه دریافت شده است و 5 میلیون و 900 هزار تومان از صندوق تأمین خسارت‌ها بود.

مسئول ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان گذشت از شکات است، تصریح کرد: حدود 600 میلیارد و 50 میلیون تومان در این سه ماهه افرادی از طریق تسهیلات آزاد شده اند و کمک مبلغ وام، 490 میلیون تومان وام های قرض الحسنه بوده که به این افراد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 540 میلیون تومان نیز کمک های بلاعوض ستاد تهران و ستاد استان همدان است، تصریح کرد: در حال حاضر ما 297 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌ها داریم که بیشترین روند دیه مربوط به یک زندانی است که به دلیل تصادف 10 سال زندانی بوده و مبلغ دیه او یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات