خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد

برگزاری یازدهمین جشن گلریزان ستاد دیه استان همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان از برگزاری یازدهمین جشن گلریزان در 29 خرداد ماه مصادف با بیست و چهار رمضان در محل تالار انصار همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۳۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
برگزاری یازدهمین جشن گلریزان ستاد دیه استان همدان
حسن محمد یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان 29خرداد ماه مصادف با بیست و چهار رمضان در محل تالار انصار همدان خبر داد.

وی افزود: طبق روال هر ساله مقرر است در رمضان سال جاری جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان های استان همدان برگزار شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ادامه داد: سال های گذشته میزبان جشن های گلریزان بودیم که زمینه رهایی بسیاری از مددجویان واجد شرایط فراهم شد که امسال نیز به عنایات خاصه الهی و همت نیکوکاران شاهد آزادی زندانیان نیازمند غیرعمد خواهیم بود.

وی با اعلام آمار 300 نفری موجودی مددجویان جرایم غیرعمد در زندان های استان همدان تصریح کرد: در سال 95 زمینه آزادی 268 نفر از محکومان نیازمند جرائم غیرعمد فراهم شد که امید است این روند در سال جاری بیشتر شود.

محمد یاری با اشاره به عملکرد سال گذشته این نهاد حمایتی در برگزاری آیین جشن گلریزان آزادی اظهار کرد: تمامی مبالغ و کمک های جمع آوری شده در ستاد دیه صرفاً و فقط شامل کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار