خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان عنوان کرد:

15 هزار سبد کالا بین نیازمندان در ماه رمضان توزیع می شود

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: 75هزار نیازمند استان سمنان طی ماه رمضان امسال توسط خیران و نیکوکاران، اطعام داده می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۰۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه در ماه رمضان امسال پرداخت.

محمد قوسی،با اشاره به اینکه طی ماه رمضان سال گذشته، خیران و نیکوکاران برای افطار و اطعام 70 هزار نیازمند در مناطق مختلف استان سمنان، 7 میلیارد و 725 میلیون ریال کمک کرده اند، گفت: 75 هزار نیازمند استان سمنان طی ماه رمضان امسال توسط خیران و نیکوکاران، اطعام داده می شوند.

وی با بیان اینکه روزه‌داران با تهیه سبد غذایی برای افراد بی‌بضاعت، می توانند گرمابخش کانون خانواده‌های آنان باشند، افزود: تا پایان ماه رمضان، 15 هزار سبد کالا به ارزش هر سبد یک میلیون ریال، بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با تاکید بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در استان در ماه رمضان برای اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه های جشن رمضان، گفت: یک هزار و 500 نیکوکار و حامی سمنانی از اقشار و گروه های مختلف در پنج ویژه برنامه ماه رمضان سال 96 شرکت می کنند.

وی با اشاره به استقرار 12 پایگاه حامی یابی در ماه مبارک رمضان امسال، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است حامی یابی در ایام خاص از جمله لیالی قدر و روز عید فطر در اماکن مختلف از جمله دفاتر کمیته امداد، بازارچه های خیریه، بقاع متبرکه و مساجد استان با هدف شناسایی حامیان و ثبت نام از آنان برای حمایت از 300 یتیم و 300 فرزند خانوار نیازمند در قالب طرح های اکرام و محسنین انجام شود.

محمد قوسی با تاکید بر اهمیت ترویج سنت های حسنه در جامعه اسلامی، گفت: به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در استان، هر شب یک مسجد با همکاری هیات امنای مساجد و روحانیون در کنار استقرار این پایگاه‌ها، برپایی سفره افطاری برای نیازمندان و ایتام اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نیکوکاران می توانند وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را از طریق شماره حساب 0102318463009 و یا شماره کارت بانکی 6037691990176984 نزد بانک صادرات پرداخت کنند، افزود: خیران در صورت تمایل می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی، حمایت های غیر نقدی خود را در زمینه های مختلفی همچون تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، کمک های درمانی، اردوهای فرهنگی و کمک به تأمین جهیزیه عهده دار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها