خبرهای داغ:
در المپیاد علمی دانشجویان پزشکی کشور

راهیابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مرحله تیمی کشوری

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نهمین المپیاد علمی دانشجویان پزشکی در منطقه آمایشی قطب یک کشور با راه یابی به مرحله گروهی افتخار آفریدند.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۷۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حمید واحدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به برگزاری نهمین المپیاد علمی دانشجویان پزشکی در منطقه آمایشی قطب یک کشور در ساری گفت: در این دوره ۲۸۸ نفر دانشجو از دانشگاههای علوم پزشکی مازندران، گیلان، سمنان، بابل، گلستان و شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  شرکت کردند که ۱۶ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مسابقات حضور یافتند.

معاون آموزشی دانشگاه باتوجه به حیطه های المپیاد علمی دانشجویان پزشکی و توفیق دانشجویان این دانشگاه افزود: المپیاد امسال در ۵ حیطه استدلال بالینی، علوم پایه، مدیریت نظام سلامت،فلسفه پزشکی و آموزش پزشکی برگزارگردید که خوشبختانه در نهایت مجتبی نصیری در حیطه مدیریت نظام سلامت ،فاطمه قابل در حیطه مدیریت نظام سلامت،مهشید مکاریان در حیطه فلسفه پزشکی و نگار غلامپور در حیطه علوم پایه موفق به راه یابی به مرحله تیمی کشوری شدند.

دکتر واحدی در پاسخ به سئوال زمان برگزاری مرحله پایانی المپیاد بیان داشت: مسابقات کشوری در شهریور ماه ۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

راهیابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مرحله تیمی کشوری 
ارسال نظرات
پر بیننده ها