خبرهای داغ:

وقف یک باب منزل مسکونی توسط خواهر شهید هزاروند در باغملک

در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) مراسم وقف یک باب منزل مسکونی توسط خانم هزاروند خواهر شهید خسرو هزاروند به مجموعه آموزش و پرورش با حضور امام جمعه شهرستان ، رئیس آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران و فرهنگیان برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۷۱۶۳۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

در این مراسم خانم هزاروند ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت : ۳۰ سال در آموزش و پرورش خدمت نمودم و مشکلات آموزش و پرورش را به خوبی لمس کردم و تمایل داشتم به گونه ای مشکلی هر چند کوچک را برطرف کنم به همین منظور طی نشستی با رئیس آموزش و پرورش در خصوص واگذاری و وقف یک باب منزل مسکونی صحبت کردم و بنا شد یا مبلغ فروش منزل و یا خود منزل را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهم که با توجه به کمبود شدید فضای آموزشی در شهرستان تصمیم بر وقف منزل جهت استفاده دانش آموزان گرفته شد.

ستار هزاروند برادر شهید ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات ، زمین مسجد سیدالشهدا ، حسینیه هزاروند ، و اکنون منزل وقف شده را از جمله موقوفاتی دانست که خانواده این شهید وقف کرده اند.

در ادامه کردی رئیس آموزش و پرورش ضمن تشکر از خانواده شهید هزاروند به مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : با توجه به کمبود مشکلات فضاهای آموزشی و کمبود شدید تجهیزات اکنون بزرگترین عمل صالح کمک به آموزش و پرورش است که لازم است همه از توان و ظرفیت خود برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان ضمن اشاره به آیات و روایات گفت : کار بزرگ دل بزرگ می خواهد و زن و مرد ندارد و در قرآن هر جا بحث انفاق آمد جهاد هم مطرح شد  و ما فکر می کنیم جهاد آن است که شمشیر به دست بگیریم اما من این چنین فکر می کنم که جهاد با اموال سخت تر از جهاد با نفس است و دل کندن از مال دنیا واقعا سخت است  و از خانواده هزاروند تشکر می کنیم به جهت این تصمیم بزرگ به نیت کمک کردن به مجموعه ای که کمک به آن کمک به اسلام است .

 این مراسم در منزل مذکور با صرف افطار و قرائت یک جزء قرآن برگزار شد و در پایان سند این منزل مسکونی با دستان خانم هزاروند و امام جمعه شهرستان به ریاست آموزش و پرورش تقدیم شد.

 بناست این منزل به عنوان مدرسه ابتدایی با نام مبارک شهید خسرو هزاروند مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها