خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر عنوان کرد

حضور مدافعان حرم درجبهه خط بطلانی بر سیاست‌های آمریکا درمنطقه

امام جمعه ملایر گفت: حضور مدافعان حرم در جبهه حق علیه باطل خط بطلان کشیدن بر سیاست های آمریکا و حامیان آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۷۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
حضور مدافعان حرم در جبهه خط بطلانی بر سیاست‌های آمریکا در منطقه

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جمع مدافعين حرم گردان 153 امام حسین (ع) ملایر و خانواده‌های آنان اظهار داشت: شما جان برکفان در راه حفظ انقلاب و ارزش‌ها در این برهه از زمان برای دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) در سوریه حضور پیدا کردید و با حضور خودتان مهر باطلی بر جبین پلیدیان زمان و اربابانشان زدید.

وی خطاب به مدافعان حرم افزود: حضور شما در جبهه حق علیه باطل خط بطلان کشیدن بر سیاست های آمریکا و حامیان آمریکا در منطقه است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه حضور شما در سوریه و عراق سند قوی و محکم و به معنای این است که این کشور حامی تروریست نیست، عنوان کرد: همین حضور مدافعین حرم در جبهه سوریه یک سند قوی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران است که همیشه در مقابل تروریست و زیاده‌خواهان می ایستد.

وی با اشاره به اینکه حضور شما در آن مناطق درس و پیام زیادی دارد، ادامه داد: یکی از آنها نشان از ایمان راسخ جوانان عزیز و مدافعین حرم در سوریه است.

برقراری با بیان اینکه این ایمان راسخ و ثابت در قرآن وقتی مومنین واقعی را توصیف می کند قابل مشاهده است، ابراز داشت: این ایمان راسخ شما، در دنیای امروزی و در برهه ای از زمان که در خود کشور ما رقابت بر سر پست و مقام بود و ارزش‌ها را زیر سوال بردند و به تعبیر مقام معظم رهبری جای شهید و جلاد را عوض کردند به شهدا رساند و این دل محکم و پر از ایمان و صادق می خواهد.

وی تصریح کرد: اینکه انسان نه تنها آلوده به عوض کردن معادلات سیاسی نظام نباشد بلکه خودش در صف شهدا و در جمع همسنگران شهدا و همرزمان شهدا باشد، همه از لطف خدا و داده‌های الهی است و توفیقی است که به هر کس ندهند.

امام جمعه ملایر با اشاره به سوره مبارکه توبه و با بیان اینکه برخی اوقات بلا، بلای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، گفت: خداوند انسان را امتحان می‌کند اینکه تا کجا با خدا هستیم و شما مدافعان حرم تا پای جان با خدا و اهل بیت(ع) هستید.

وی افزود: شما مدافعان حرم یک عمر زیارت عاشورا خواندید و خود را فدایی اهل بیت(ع) خواندید و این یک سرمایه است که با آن می شود هم دنیا و هم آخرت را آباد کرد.

حضور مدافعان حرم در جبهه خط بطلانی بر سیاست‌های آمریکا در منطقه 

* حیات امروز ما به برکت انزجار و اعلام نفرت از دشمنان و استکبار است

برقراری گفت: با این سرمایه می‌شود هم دشمن درونی و هم دشمن بیرونی را سرکوب کرد و شیطان نفس و شیطان بزرگ را سر جای خود نشاند و این یک سرمایه سازنده و قوی است که می‌توان با آن هم مقابل خواسته‌های نفسانی و هم مقابل زیاده‌خواهان عالم ایستاد.

وی با بیان اینکه رأی‌هایی که شما در سوریه دادید معنادار و برگرفته از بصیرت بود، با اشاره به اخلاص مدافعان حرم عنوان کرد: مدافعان حرم سرمایه‌های طلایی کشور است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه کسی که برای پول بخواهد برود در تصمیم‌گیری‌ها کم می آورد، ابراز داشت: امیدوارم شما مدافعان حرم همیشه برای دفاع از اهل بیت(ع) و دفاع از ولایت و ارزش‌ها در صحنه باشید.

وی یادآور شد: در جبهه سخت افزاری یک رسالت هست و در جبهه نرم افزاری نیز یک رسالت و رسالت ما در داخل کشور بسیار سنگین است.

برقراری تصریح کرد: عده‌ای در انتخابات بنای بدی گذاشتند، ارزش‌ها را زیر سوال بردند، می گویند ما می خواهيم شعار «مرگ بر آمریکا» برداشته شود در حالی که باید بدانند اگر مدافعین حرم نبودند زندگی آنها پایان می یافت و نمی‌ماندند که حرف از برداشتن شعار «مرگ بر آمریکا» بدهند.

وی ادامه داد: اگر حیات و زندگی و نفس کشیدن هست، به برکت انزجار و اعلام نفرت از دشمنان و استکبار است پس چگونه عده‌ای می‌گویند به دشمنانی که 300 هزار نفر از جوانان این کشور را به شهادت رساندند، مرگ بر آنها نگوییم؟

* سربازان خوبی برای ولایت تربیت کنید

امام جمعه ملایر اظهار داشت: بزدل سیاسی کیست؟ آن که نمی تواند موضع گیری انقلابی داشته باشد.

وی با تقدیر از خانواده‌های مدافعين حرم گفت: خانواده شما با بصیرت هستند و نشان دادند که به دنبال مادیات و دنیا نیستند و دست به دست هم داده اند که از حریم اهل بیت و ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

برقراری با اشاره به انتقاد برخی از حضور مدافعان حرم ابراز داشت: این اتفاق تازه ای نیست، این غر زدن‌ها از اول انقلاب بوده، و ارزش‌ها هم از اول بوده و بچه های ارزشی نیز بوده‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر جوانان مومن و انقلابی ما امروز بیشتر از دوران جنگ نباشد کمتر نیست و اگر قو‌تر نباشند ضعیف‌تر نیستند.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: دل محکم و بسیار انگیزه می خواهد که یک نفر امروز برود در یک کشور دیگری با دشمن اسلام بجنگد، به طور قطع اگر این خانواده‌ها در سال 61 بودند دست شما را در دست امام حسین (ع) می گذاشتند و پای شما را به کربلا باز می کردند بنابراین باید قدردان این خانواده ها بود.

وی خطاب به خانواده‌ها عنوان کرد: فرزندانی تربیت کنید که پیرو ولایت بوده و سرسفره ولایت بزرگ شوند؛ شما که سربازان خوبی برای ولایت بودید، سربازان خوبی برای ولایت نیز تربیت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات