خبرهای داغ:
فرمانده سپاه همدان گفت: اگر فرهنگ کشور براساس ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حدود و صغوری که مشخص شده باقی بماند دیگر کارها نیز در عرصه‌های مختلف به خوبی انجام می‌شوند اما متاسفانه دستگاه‌های متولی امر فرهنگ در کشور وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۸۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه با شاره به صحبت‌های چند روز پیش رهبری معظم انقلاب در جمع دانشجویان و صدور فرمان «آتش به اختیار عمل کردن» آنها در عرصه‌های علمی و فرهنگی اظهار داشت: مسئله فرهنگ از مهمترین مسائل اساسی و مبنائی کشور است که باید مورد توجه بسیار قرار گیرد.

وی افزود: اگر فرهنگ کشور براساس ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حدود و صغوری که مشخص شده باقی بماند دیگر کارها نیز در عرصه‌های مختلف به خوبی انجام می‌شوند اما متاسفانه دستگاه‌های متولی امر فرهنگ در کشور وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی کشور دچار غفلت و خواب‌زدگی شده و تکالیف خود را براساس ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام نمی‌دهند به همین دلیلی نیز رهبرمعظم‌انقلاب در سال‌های گذشته در دیدار با دانشجویان مباحثی را در این حوزه متذکر شدند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته دانشجویان و جوانان را افسران جنگ نرم نامیدند که باید دستور خود را از قرارگاه بگیرند اما وقتی این قرارگاه دچار مشکل است خودشان باید بر اساس تدبیر و برنامه ‌ریزی وظیفه خود را تا جائی که مغایریتی با ارزش‌های اسلام و انقلاب ندارد، انجام دهند.

ابوحمزه عنوان کرد: با توجه به فرمان رهبری معظم انقلاب به دانشجویان برای «آتش به اختیار عمل کردن» در عرصه‌های فرهنگی و علمی باید بررسی کرد در استان همدان مراکز آموزش عالی و فرهنگی تا چه اندازه توانسته‌اند به وظایف خود در چارچوب اسلام و انقلاب عمل کنند.

وی با برشمردن مصادیق عرصه‌هائی که جوانان انقلابی می‌توانند در آنها آتش به اختیار عمل کنند، تصریح کرد: این موارد را رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود بیان کرده و باید دانشجویان و جوانان پس از بررسی، ببینید اگر این موارد محقق نشده است فرامین رهبری را در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی کشور پیاده سازی کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر لزوم انقلابی بودن و انقلاب ماندن افراد و لزوم حمایت از آنها اظهار داشت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب حمایت از انقلاب و افراد انقلابی است بنابراین ما از همه افرادی که روحیه انقلابی داشته و با صداقت و صراحت از انقلاب دفاع می‌کنند دفاع کرده، می‌کنیم و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات