خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حرکت تروریستی امروز نهایت حقارت و ضعف دشمنان است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی امروز گفت: این حرکات نهایت حقارت و نشأت گرفته از ضعف دشمنان است و دشمنان باید بدانند که هیچ گاه به اهداف خود نخواهند رسید.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۲۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در واکنش به حادثه تروریستی تیراندازی امروز به ساختمان مجلس شورای اسلامی و همچنین حرم امام خمینی (ره) که منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از هموطنان شد، اظهار کرد: این گونه حرکات تروریستی تلاش مذبوحانه دشمنان قسم خوررده نظام اسلامی است که همواره در تلاش هستند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه و آسیب وارد کنند.

وی عملیات تروریستی در دیگر کشورها و همچنین ایران اسلامی را ادعای حقوق بشری جهان استکبار دانست و بیان داشت: جهان استکبار جمهوری اسلامی ایران را همواره به بهانه تروریسم مورد اتهام قرار می دهند در صورتی که مصوب این گونه حرکات تروریستی دست پرورده جهان استکبار و هم‌دستان فریب خورده آنان است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ناامنی‌های کشورهای منطقه گفت: طی چند سال گذشته گروه‌های تروریستی مردم بی گناه کشورهای همسایه از جمله عراق و سوریه را به خاک و خون می کشانند.

وی اضافه کرد: این گروه‌ها همواره از سوی امریکا، رژیم صهیونیستی و هم دستان آنان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

سیاهوشی ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی امروز عنوان کرد: این حرکات نهایت حقارت و نشأت گرفته از ضعف دشمنان است و دشمنان باید بدانند که هیچ گاه به اهداف خود نخواهند رسید.

وی امنیت حاصل در کشور را مرهون خون پاک شهدای مدافع حرم و رزمندگان خط مقدم مبارزه با تروریسم دانست واضافه کرد: در رأس رزمندگان سردار حاج قاسم سلیمانی است که باید قدردان، رشادت، تلاش ها و ایثارگری های آنان بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر قدردانی و سپاسگزاری از افرادی که امنیت را در کشور فراهم می کنند، یادآور شد : ما این گونه حرکات را در هر جای دنیا به خصوص در کشورمان محکوم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به ملت شریف ایران قول خواهیم داد که این به حول قوه الهی تعرضات را توسط نیروهای امنیتی مهار خواهیم کرد و این امنیت بی نظیر که در کشور حکم فرماست ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات