خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان ضمن تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: مردم باید در این آزمون بزرگ افرادی را انتخاب کنند که پیرو و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشد چراکه در این صورت می توانیم بر توطئه های دشمن غلبه کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر عصر امروز در دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان همدان با بیان اینکه تشکیل حکومت انقلاب اسلامی در ایران به عنوان پدیده چند دهه اخیر است، اظهار داشت : این انقلاب آثار و گفتمان‌های عجیبی در دنیا به همراه خود آورد که باعث امیداورای همه مستضعفان جهان در برابر مستکبرین شد.

وی با بیان اینکه بعد از به ثمر رسیدن انقلاب هجمه‌ها و توطئه ها علیه این انقلاب نوپا شروع شد، افزود: بعد از انقلاب دشمنان با اقدامات تروریستی، مدیریت اغتشاشات داخلی، جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی به دنبال این بودند که از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر سایر ملل و مظلومین مستضعف جلوگیری کنند.

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه با گذشت 38 سال پس از انقلاب استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه درون زا و الگو شدن نظام اسلامی تلاش های پیچیده ای انجام داده است، گفت: هدف آنها بر اندازی نظام است و با تحریم‌های مضاعف قصد دارند پیوند مردم با حاکمیت را تضعیف کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: انضباط اقتصادی، وجدان کاری، صرفه جویی، اصلاح الگوی مصرف، همت مظاعف، کار مضاعف، کار و سرمایه ایرانی، تولید ملی، عزم ملی و مدیریت جهاد، حماسه سیاسی و جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، همدلی و هم زبانی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال 14 کلید واژه ای است که همواره امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر آنها تاکید دارد.

وی عنوان کرد: این کلید واژه ها در بیانات مقام معظم رهبری نشانگر این است که باید در این زمینه کارهای مهم انجام شود.

برزگر گفت : دشمن تمام تلاش خود را معطوف به این موارد کرده بنابراین وظیفه تک تک ماست که هم در عرصه ها حضور یابیم و هم با حضور در عرصه سیاسی شرایطی را فراهم کنیم تا افرادی سر کار بیایند که به فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) نه در زبان بلکه در عمل اعتقاد داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات تصریح کرد: باید مردم فهیم و انقلابی در این آزمون بزرگ در انتخابات 29 اردیبهشت ماه افرادی را انتخاب کنند که پیرو و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشد که در این صورت می توانیم بر توطئه های دشمن غلبه کنیم.

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با بیان اینکه باید تلاش‌های ما در راستای تحقق جامعه اسلامی واقعی مد نظر امام راحل باشد، خاطرنشان کرد : همه باید تلاش کنیم تفکری سکان جمهوری اسلامی را در دست بگیرد که به آرمان های انقلاب و امام(ره) در عمل اعتقاد داشته؛ نه اینکه هر لحظه حرف امام خامنه ای را بزند ولی در عمل متفاوت باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات