خبرهای داغ:
امام جمعه باغشهر اسلامیه :

امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را در ایران اسلامی زنده و به دنیا عرضه کرد

امام جمعه باغشهر اسلامیه فردوس گفت: امام خمینی (ره) فرهنگ عاشورا را در ایران اسلامی زنده و به دنیا عرضه کرد و امروز افتخار ما این ست که در خط اسلام و ولایت فقیه قرار داریم.
کد خبر: ۸۸۶۹۳۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه باغشهر اسلامیه درمراسم بزرگداشت ارتحال امام در هیئت رزمندگان شهرستان فردوس عنوان کرد: امروز شعار مردم شعار حبیب بن مظاهر است و افتخار مردم این است که در خط امام و رهبری و ولایت هستند ومدافع حریم ولایت اند.
زمانی استراتژی امام راحل را استکبارستیزی، ولایتمداری، توجه به اقشار محروم و انقلابیگری برشمرد و اظهار داشت: انقلابی بودن یعنی در بحرانی‌ترین شرایط بن بست وجود ندارد که امام راحل آن را به ما تعلیم داد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف علیه مردم ایران در طول سال های پس از انقلاب تاکید کرد: هیچکس نمی تواند مقابل فرهنگ عاشورا ایستادگی کند و ملت ایران با رشادت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی این مهم را به اثبات رسانده است..

زمانی در ادامه تاکید کرد: پس از جنگ نیز در عرصه های مختلف دشمن برما جری شد که از جمله آن ورود به عرصه هسته ای و ترور چند شهید هسته ای است.

امام جمعه باغشهر اسلامیه فردوس جانفشانی شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزهای جغرافیایی را نمونه‌ای دیگر از فرهنگ عاشورا دانست که امام خمینی(ره)  آن را زنده کرد و گفت: امروز شهدای حرم از میان همین عامه مردمی هستند که عزت را بر ذلت ترجیح می دهند. 

زمانی خاطرنشان کرد: اسلام هرگز سازش و عقب نشینی از اصول را نمی‌پذیرد بلکه با مدارا و اخلاق اسلامی مردم را به دین دعوت می‌کند و این معنی اسلام رحمانی است که برخی می‌خواهند آن را اشتباه تفسیر کنند.

امام جمعه باغشهر اسلامیه فردوس گفت: امام  خمینی (ره)  فرهنگ عاشورا را در ایران اسلامی زنده و به دنیا عرضه کرد و امروز افتخار ما این ست که در خط اسلام و ولایت فقیه قرار داریم. 

وی با اشاره به رفع رجوع سند 2030 توسط یکی از معاونان وزیرگفت: معاون یک وزیر در رفع رجوع سند 2030 شروع به توضیح و سخره گرفتن از این که مردم نمیدانند این سند چیست می کند در پاسخ به این معاون وزیر باید گفت که آقای معاون این را بدان اگر تو مدرک داری یک روستایی درک دارد اگرتو کار دیده هستی روستایی ما خدادیده است .

امام جمعه باغشهر اسلامیه ادامه داد: آقای معاون وزیر ادعا می کند که این سند باید در حد کارشناسی بحث شود نه در خیابان و بین مردم در جواب به این معاون باید گفت اگر این طور بود پس چرا مقام معظم رهبری این سند را در جمع مردم عنوان کردند و خواستند تا به گوش مسئولین برسد و پیگیری شود.

وی با اشاره به ادعای بعضی ها در خصوص بومی سازی این سند گفت: ما کاری به بومی سازی این سند نداریم ما کاربه جهانی شدن دولت کریمه امام زمان داریم نه دولت آمریکا این راهی است که امام به ما نشان داد.

در سالروز ارتحال جانسوز امام راحل شهرستان فردوس غرق در عزا و ماتم بود و مردم مومن و روزه دار با تشکیل هیات سینه زنی در غم فراق پیر و مراد خود به عزاداری پرداختند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها