خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایستادگی شجاعانه در برابر قدرت‌های استکباری شاخصه مهم خط امام (ره) است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از شاخصه‌های مهم خط و گفتمان امام راحل ایستادگی شجاعانه در برابر قدرت‌های استکباری دنیا است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۸۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
ایستادگی شجاعانه در برابر قدرت‌های استکباری شاخصه مهم خط امام (ره) است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود عبداللهی اظهار داشت: امام خمینی(ره) به ما آموخت که درهرصورت یاری‌گر مظلوم و دشمن ظالم باشیم و خود ایشان نیز این درس بزرگ را از مکتب امیرالمؤمنین (ع) فراگرفته بود.

وی با اشاره به این‌که حمایت جدی از جبهه مستضعفین عالم ازجمله مهم‌ترین کلیدواژه‌ها در بیانات نورانی پیر جماران بود، گفت: در آموزه‌های اسلام ناب محمدی که امام راحل مروج آن بود برای یاری جبهه حق و مقابله با جبهه باطل باید با همه توان به میدان آمد و از توان و نیروی دشمن نهراسید همان‌طور که خود حضرت امام (ره) نیز حقیقتاً این‌گونه بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تأکید بر این‌که از منظر امام(ره)، اسلامیت نظام اصل و اساس حاکمیت جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: ایشان به وجود مردم و نیروی آن‌ها نیز اعتقاد بسیاری داشت و به کمک خدا و با حضور مردم بود که توانست دژخیمان پهلوی را سرنگون کرده و دنیای استکبار را به چالش بکشاند.

عبداللهی گفت: از دیگر شاخصه‌های خط امام(ره) مبارزه با فساد چه از نوع اقتصادی و مالی آن و چه از جنس سیاسی و فرهنگی است که ما هم باید در این خط و مسیر گام برداریم  و از مقابله با مفسدان در هر جایگاه و منصبی هم که هستند واهمه نداشته باشیم.

ارسال نظرات