خبرهای داغ:
سرپرست مركز بهداشت باغملك :

سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است

مهندس زارعی سرپرست مركز بهداشت باغملك از مردم خواست تا مواد غذایی خود در ماه مبارک رمضان را از مراكز تهیه و توزیع صلاحیت دار تهیه كنند
کد خبر: ۸۸۶۸۵۸۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

زارعی گفت: ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خوب و مومن در این ماه توصیه ای در خصوص رعایت مسایل بهداشتی و خرید مواد غذایی داشته باشیم تا سلامت جسمی هیچ شهروند ی به خطر نیفتد.

وی گفت:روزه داران عزیز می بایست مواد غذایی خودرا از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صلاحیت دار تهیه نمایند و از صحت و سلامتی آن اطمینان پیدا کنند و مواظب سواستفاده برخی افرادی که نسبت به تهیه برخی اقلام غذایی پر مصرف بویژه زولبیا و بامیه و سایر شیرینی جات ، آش و حلیم، گوشت بدون نظارت اقدام می کنند باشند.

 زارعی تاکید کرد توجه به محل تهیه اینگونه مواد غذایی داشتن کارت تندرستی از مرکز بهداشت توسط شهرندان ضروری بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به سامانه تلفنی 190 اطلاع دهند تا در اسرع وقت بازرسان بهداشت محیط با حضور در محل تخلفات احتمالی را مورد بررسی قرار دهند و از طریق مراجع قضایی برخورد لازم صورت گیرد.

سرپرست مركز بهداشت باغملك افزود : کارشناسان بهداشت محیط آماده گی کامل را دارند تا در هر ساعتی که همشهریان عزیز تخلفی را مشاهده کنند و اطلاع بدهند بررسی و برخورد نمایند و در این خصوص با هیچ احدی تعارف نداریم سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها