خبرهای داغ:

دختر گرمساری در لیست نهایی تیم ملی دارت

دختر دارت انداز گرمساری در جمع لیست نهایی دارت اندازان تیم ملی قرار گرفت .
کد خبر: ۸۸۶۸۱۶۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، مهشاد عوض زاده؛ دختر دارت انداز گرمساری با درخشش در اردوهای امادگی تیم ملی و با کسب امتیاز های بالا نسبت به رقبای دیگر خود از استان های مختلف کشور در لیست چهار نفره نهایی تیم ملی دارت جوانان کشور قرار گرفت .

عضو زاده درگفتگو با خبرنگار بسیج با بیان این مطلب افزود: درمرحله هشتم اردوی تیم ملی جوانان کشور چهار نفر به لیست نهایی انتخاب شدند که من هم جزء نفرات برتر در لیست چهار نفره برای انتخاب نهایی انتخاب شدم .

دارت اندزا دختر گرمساری از مرحله پایانی این اردو برای مسابقات جهانی جوانان خبرداد و اظهارداشت: دو نفر برای مسابقات جهانی جوانان جهان در تاریخ های 7 و 8 مهر ماه انتخاب و اعزام می شوند.

دارت انداز گرمساری در ادامه از کیفت خوب اردوهای آمادگی خود اشاره کرد و گفت: امید دارم بتوانم در لیست نهایی دو نفره انتخابی مسابقات جهانی جوانان جهان برای مسابقات ژاپن انتخاب شوم .

محمد حسین فاضلی نیز رئیس انجمن دارت استان سمنان در گفتگویی با خبرنگار بسیج از افتخار آفرینی این دختر دارت انداز گرمساری خبر داد و افزود: مهشاد عوض زاده در هشت اردوی تیم ملی رتبه های برتر را کسب کردند که چند دوره به میزبانی گرمسار بود.

فاضلی گفت: مهشاد عوض زاده در طول این دوره از میان 32 نفره نخبه دارت کشور در لیست نهایی چهار نفر دارت جوانان کشور را به دست آورد که برای استان یک نمونه کامل و بی مثال است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها