خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه سمنان

زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت رسالتی همگانی است

جانشین سپاه ناحیه سمنان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره و فرهنگ مقاومت امام راحل وظیفه تمام بسیجیان و مردم انقلابی کشور است.
کد خبر: ۸۸۶۷۳۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
سرگرد پاسدار حمید رهایی جانشین سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان اظهار داشت: موضوع گرامی داشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) موضوعی است که همه ساله با استقبال با شکوه عموم مردم ایران اسلامی روبه رو می شود و این حرکت ب عنوان یک حرکتی انقلابی و فرهنگی در بین جوانانی که زمان امام خمینی (ره) را درک نکرده اند هم در حال گسترش است و جوانان با شور و اشتیاق در این مراسم عبادی سیاسی شرکت می کنند.

وی از ثبت نام عمومی در سطح شهرسمنان خبر داد و گفت: ثبت نام از علاقه مندان در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان مساجد و همچنین در روز جمعه هفته جاری در محل میعادگاه نماز جمعه انجام خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه سمنان بیان داشت:امسال با توجه به قرار گرفتن در ماه رمضان مراسم سخنرانی حضرت امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در عصر روز 14 خرداد برگزار می شود.و همچنین اعزام علاقه مندان به شرکت در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد امام راحل روز چهاردهم خرداد پس از نماز ظهر و عصر از شهر سمنان انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها