خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهرود

تحت پوشش قراردادن 90 خانواده نیازمند در شهرک شهید بهشتی

سرهنگ پاسدار یارمحمدی در جمع مردم محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود گفت: در بحث محرومین زدایی و رفع محرومین 90 خانواده نیازمند شناسایی کردند و مبلغ نقدی و کمک های غیرنقدی قریب به 30 میلیون تومان تهیه شد توسط شورای محله اسلامی و دستگاه ها انجام شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۹۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در جمع مردم محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود که در مسجد مسلم ابن عقیل این شهرک حضور داشتند در سخنانی با خیرمقدم به مردم مومن و انقلابی شهرک شهید بهشتی و فرمانده سپاه استان سمنان و هیئت همراه اظهار کرد: استارت کار محله اسلامی در سال 95 با یک واقعه خوب و عنایت شهدا و حضرت زینب بوجود آمد که یادواره شهدا مدافع حرم برگزار و محله اسلامی اجرایی شد و عنایت شهدا و حضرت زینب وپشتوانه کار محله اسلامی بود.

وی افزود: محله شهرک شهید بهشتی مردم متدین پرتلاش و زحمتکش و همراه و همگان با نظام و انقلاب و حضور پرشور و بانشاط و ثابت کردند در برنامه ها خوش درخشیدند و از خصوصیات محله است.

یارمحمدی ادامه داد: در بحث محرومین زدایی و رفع محرومین 90 خانواده نیازمند شناسایی کردند و مبلغ نقدی و کمک های غیرنقدی قریب به 30 میلیون تومان تهیه شد توسط شورای محله اسلامی و دستگاه ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در بحث مشاوره و ترک اعتیاد در این محله کارهای خوبی انجام شده است و در محله اسلامی کارهای خوبی انجام شده است و تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که زحمت کشیدند در اجرای برنامه محله اسلامی را دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها