خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شاهرود

اجرای برنامه های رمضانیه در سپاه شاهرود

سرهنگ پاسدار سلمانی گفت: در گرامیداشت ماه مبارک رمضان و بهره مندی از انوار بی کران قرآن برنامه های مختلفی در ماه مبارک رمضان در سپاه شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۰۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

اسماعیل سلمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ماه مبارک رمضان با اشاره به برنامه های اجرایی در این ماه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود اظهار کرد: برنامه های ماه مبارک رمضان با برگزاری مراسم افتتاحیه در ششم خرداد ماه در حسینیه ثارلله سپاه شاهرود با ترتیب خوانی جزء اول قرآن آغاز شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده هر روز نیم جزء قرآن با حضور کارکنان پایور و وظیفه خوانده می شود و برنامه تفسیر قرآن(نورالمبین) برای پایوران و روخوانی و روانخوانی برای سربازان در روزهای زوج برگزار می شود.

سلمانی خاطر نشان کرد: در روزهای فرد کلاس اخلاق برای نیروهای پایور و احکام برای سربازان اجرا می شود و محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح شهرستان روزهای پنجشنبه برگزار خواهد شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شاهرود تصریح کرد: برگزاری آزمون غیرحضور فقه و احکام اسلامی و برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) از دیگر برنامه های اجرایی در طول ماه مبارک رمضان می باشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه ها گفت: ترویج فرهنگ قرآن در بهار قرآن و تشویق کارکنان به تدبر در آیات الهی و توجه به کتاب انسان ساز قرآن و افزایش معنویت در بین کارکنان از اهداف برگزاری برنامه ها در ماه مبارک رمضان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها