خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي سپاه ناحيه آرادان خبر داد؛

اعزام بيش از 300 نفر از آردان به مرقد امام خميني(ره)

مسئول دفتر نمايندگي سپاه ناحيه آرادان از اعزام بيش از300 زائر از شهرستان آرادان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز ارتحال آن امام همام خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۳۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
حجت الاسلام مهدي صيدانلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از آرادان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام راحل به برگزاري جلسات هماهنگي اعزام مردم در روز 14خرداد به سمت مرقد مطهر امام اشاره كرد و اظهار داشت: بيش از300 زائر از شهرستان آرادان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز ارتحال آن امام همام اعزام مي شوند.

وي به ديگر برنامه ها و جلسات اين روزهاي اخير در شهرستان آردان به مناسبت هاي مختلف سوم خرداد، ماه رمضان و ... اشاره كرد و گفت: روز سوم خرداد جلسه اي در فرمانداري به همين مناسبت برگزار شد كه همه ارگان ها و دستگاه هاي اجرايي مقرر شد با سپاه به منظور بزرگداشت سالروز آزادسازي خرمشهر همكاري داشته باشند و مراسمي به همين مناسبت در مسجد صاحب الزمان برگزار شد و عده اي از رزمندگان و ايثارگران سال هاي دفاع مقدس و رزمندگاني كه در آزادسازي خرمشهر نقش داشتند به ذكر خاطراتي از آن دوران پرداختند.

مسئول دفتر نمايندگي سپاه ناحيه آرادان خاطرنشان كرد: ؛ ديداري نيز توسط نمايندگي و فرماندهي سپاه ناحيه آرادان با خانواده شهيد نوروزي و رزمندگان عمليات بيت المقدس به منظور بزرگداشت سالروز آزادسازي خرمشهر انجام شد و همچنين با همكاري بنياد شهيد در شهرستان آردان و با حضور مسئولان ادارات و امام جمعه آردان غبارروبي و عطرافشاني گلستان شهداي آرادان انجام شد.

حجت الاسلام مهدي صيدانلو اذعان داشت: براي ماه مبارك رمضان هم در جلسه اي در ناحيه آرادان برگزار شد و طبق برنامه ابلاغي مقرر شد برنامه ها در ماه مبارك رمضان اجرا شود كه از جمله آنها كلاسهاي نورمبين ويژه سربازان و پايوران،‌ جزء خواني قرآن، كلاس هاي اخلاق و محفل انس با قرآن بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها