خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول در جمع نیروهای نظامی شمال خوزستان:

دشمن دنبال تغییر افکار ماست تا رفتار ما را عوض کند

امام جمعه ی دزفول آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شمال خوزستان اظهار نمود: امروز سوم خرداد روز بزرگی برای ملت ایران می باشد؛ امروز روز آزادسازی خرمشهر عزیز و فردا روز چهارم خرداد روز ملی مقاومت و پایداری، روز دزفول بزرگ است.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی اذعان کرد: بر شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم؛ امام شهیدان که بنیانگذار این اساس بود درودمی فرستیم و از خدای بزرگ می خواهیم که عمر با برکتی به رهبر عزیزمان فرماندهی کل قوا عطا بگردانند تا این انقلاب با عظمت را به صاحب اصلی اش تحویل بدهد.

سخنران برنامه بیان داشت: امروز اینجا آمده ایم و در این اجتماع باشکوه و مراسم با عظمت حضور پیدا کنیمتا بار دیگر با شهدا میثاق دیگری ببندیم و بهشهدا بگوییم که همچنان پای شما و راه شما ایستاده ایم.

وی افزود: به شهدا بگوییم هیچ چیز نخواهد توانست ما را از پیمودن و رسیدن به قله های بزرگ و بلند پیروزی متوقف کند وهمان طور که شما ایثارگری وجانبازی کردیدپای آرمان های امام و فرامین رهبر انقلاب تا آخرین نفس می ایستیم.

امام جمعه ی دزفول متذکر شد: ما نیز همچون شهید جهان آرا می گوییم:اگر شهر بار دیگر سقوط کند آن را آزاد خواهیم کرد اما باید مراقب ایمانمان باشیم که سقوط ننماید.

قاضی دزفولی توضیح داد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به دنبال این است که اگر نتوانست نظام را براندازدافکار ما را تغییر داده تا رفتار ما تغییر کند.

سخنران برنامه اضافه کرد: اگر امروز رئیس جمهور خیره سر آمریکا به منطقه می آید و بزرگترین قرارداد تسهیلاتی را با عربستان سعودی می بندد؛ از آن طرف مردم شیعه ی عربستان را مورد هجوم قرار می دهند؛ در بحرین به عالم جلیل القدر شیخ عیسی قاسم حمله می کند و مردم بی گناه را به خاک خون می کشد
از آن طرف عربستان سعودی با بمباران های پی در پی یمن را با هجوم خود دچار حمله‌های بی رحمانه می کند همه ی این ها به خاطر آن است که ما سر حرف خود ایستاده ایم.

وی تاکید کرد: ما ذره ای عقب‌ نشینی نخواهیم کرد؛به میثاقی که با شهدا می بندیمپایبند خواهیم بود و هیچ کس نخواهد توانست ما را از راهی که در پیش داریم بازدارد و مانع رسیدن ما به اهدافمان شود.

امام جمعه ی دزفول در پایان اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال بهما توفیق بدهد تا بتوانیم راه شهدا را بپیماییم و ان شاء الله پرچم مقدس انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها