خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

حضور حماسی و پر شور مردم برای انتخابی اصلح

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی به مناسبت انتخابات بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۲۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی به مناسبت انتخابات بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست. پایه‏ ی نظام ما همین انتخابات است. یکی از پایه‏ ها، انتخابات است. مردم‏ سالاری دینی با حرف نمی‌شود؛ مردم ‏سالاری دینی با شرکت مردم، حضور مردم، اراده‏ی مردم، ارتباط فکری و عقلانی و عاطفی مردم با تحولات کشور صورت می‌گیرد؛ این هم جز با یک انتخابات صحیح و همگانی و مشارکت وسیع مردم ممکن نیست. این مردم ‏سالاری، عامل پایداری ملت ایران است. این‌که شما توانسته ‏اید در طول این سی‌سال از نهیب ابرقدرت‌ها نترسید، این‌که ابرقدرتها هم غیر از نهیب نتوانستند ضربه‏ی اساسی به شما بزنند، این‌که جوانان کشور در ورود به میدان‌های گوناگون این شجاعت و اخلاص را نشان می‌دهند، ناشی از مردم ‏سالاری دینی است. (مقام معظم رهبری1388/01/01)

سی و هشت سال می گذرد از آن روزی که مردم ایران با رهبری پیر خمین با سلاح توکل و اعتقاد به خداوند بزرگ، نظام مردم سالاری دینی را پایه‏ گذاری کردند.نظامی که امید دلی برای مستضعفان جهان در برابر ظالمانی شد که برای رسیدن به خواسته‏ های شوم خود از هیچ کاری فروگذار نبودند. نظامی که چون پتک بر سر این قدرتمندان فرود آمد و نوید بخش آینده ای بدون ظلم و استکبار شد.

نظام مردم سالاری دینی که با وجود گذشت بیش از 38 سال از تاسیس آن به طور میانگین هر سال شاهد برگزاری انتخاباتی بوده است که در آن مردم خود تصمیم گیرنده در مورد خودشان و آینده‏ ی خویش هستند و همواره با خروش ملت این انتخابات به حماسه ‏های بی‏نظیر تبدیل شده است، حماسه هایی که باعث انزجار دشمنان قسم خورده و مدعی دموکراسی جهان شده است.

در این سی و هشت سال دشمنان اسلام و ایران اسلامی نقشه هایی در کانون افکار پلید و شوم خود برای ضربه زدن به این نظام الهی طراحی کرده‏اند. گاهی فتنه و آشوب‏های خیابانی، گاهی ترور شخصیت های انقلابی، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم و ... که همه اینها بیانگر اوج نفرت دشمنان خدا از جمهوری اسلامی و یکی از دلایل بر حق بودن این نظام است.

حال زمانی رسیده است که باید با امید به آینده سبز ظهور با برگزاری انتخاباتی دیگر به دشمنان قسم خورده این مردم و عمال آنها در منطقه و دست نشانده‏ هایشان در داخل کشور که به دنبال سست کردن درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند، درس دیگری بدهیم و حماسه‏ ی بزرگ دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق شود و باشد که روزی با ظهور منجی و آخرین ذخیره الهی بساط ظلم و فساد به کلی از صحنه این دنیا پاک شود و بنابر فرموده قرآن افراد صالح میراث برنده زمین باشند.

در پایان از آحاد مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل می آوریم که با حضور خود در دوازدهین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بار دیگر با آرمان های امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمایند و لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر را همراه با انتخاب اصلح خلق نمایند.

به امید روزی که با ظهور امام زمان(عج) حکومت اسلامی در جای جای این کره خاکی به وجود آید.

"
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ"، آیه 5 سوره قصص

ارسال نظرات
پر بیننده ها