خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سربیشه :

کاندیدای اصلح باید ولایت باور و ولایت محور باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سربیشه گفت: کاندیدای اصلح باید ولایت باور و ولایت محور باشد. در عصر غیبت ولایت و رهبری سیاسی جامعه از سوی معصومین به فقهای عادل دارای کفایت اعطاء شده است. نامزد اصلح علاوه بر باور به ولایت، در مقام عمل نیز باید تابع ولایت باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۲۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

حجت الاسلام محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از جمله ویژگی های نامزد اصلح را پایبندی به اسلام دانست و اظهارداشت: شخص در مقام عمل دستورات اسلامی اعم از اخلاقیات و احکام را رعایت کند. صرف اعتقاد داشتن کافی نیست بلکه باید التزام عملی به اسلام داشته باشد.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور باید فردی معتقد به اسلام و انقلاب باشد. انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) قیامی برگرفته از اسلام و مصداق های حق علیه باطل در رژیم پهلوی است.

رضایی ادامه داد: ایمان داشتن به اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، استقلال، آزادی، اسلام خواهی، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان از مهمترین هدفها و ارزشهای انقلاب اسلامی است. اگر نامزد اصلح به اینها ایمان نداشته باشد نمی تواند در راستای تحقق و استمرار و حفاظت از آنها بکوشد.

وی با بیان اینکه کاندیدای اصلح باید ولایت باور و ولایت محور باشد افزود: در عصر غیبت ولایت و رهبری سیاسی جامعه از سوی معصومین به فقهای عادل دارای کفایت اعطاء شده است. نامزد اصلح علاوه بر باور به ولایت، در مقام عمل نیز باید تابع ولایت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سربیشه گفت: روشن بینی در مسائل سیاسی، برخورداری از قدرت تحلیل سیاسی، فهم عمیق و داشتن قدرت تشخیص حق از باطل توام با عزم و اراده بر اقدام عملی، برخوردار باشد.

وی ابراز داشت: فرد اصلح باید با دشمنان انقلاب اسلامی دشمن و با دوستان انقلاب اسلامی دوست، یعنی اینکه گفتار و کردار او در راستای خواست دشمنان انقلاب اسلامی نباشد و عملکرد او به گونه ای نباشد که موجب شادی و تقویت دشمنان نظام اسلامی و ناراحتی دوستان انقلاب اسلامی را فراهم کند.

رضایی تاکید کرد: عزت از ارزشهایی است که جایگاه والایی در اسلام دارد به گونه ای که عزت مومن در اسلام بیشتر از کعبه معرفی شده است و به مومن اجازه داده نمی شود که خود را پست و ذلیل جلوه دهد و شرافت انسانی خود را پایمال کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ترفندهای مختلف مانند جنگ نظامی، اقدامات تروریستی، ایجاد فتنه و اغتشاش و تحریم های اقتصادی، عملی و... با هدف سلطه بر مردم و کشور می کوشند تا مقاومت مقدس ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را در هم بشکنند و آنها را وادار به تسلیم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها