خبرهای داغ:

29 اردیبهشت روزحماسه سازی مردم استان سمنان است

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در بیانیه ای، ۲۹ اردیبهشت را روزحماسه سازی مردم ایران دانست و از روحانیان و تشکل‌های دین خواست در این حماسه حضور پر رنگ‌تر از همیشه داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۰۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت پرشور مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۹اردیبهشت‌ماه جاری، در جای‌جای دیار قومس، نوشت: روحانیان، مبلغان، تشکل‌های مذهبی، مداحان، کانون‌ها و مؤسسات قرآنی و ... همراه با مردم شریف استان در پای صندوق‌های رأی، حضوری گسترده را خواهند داشت تا به‌نوبه خود سهم آفرینِ این حماسه ملی شوند.

در بخش دیگر این بیانیه می‌خوانیم: امام خمینی(ره) فرمودند «همه آزاد هستند رأی دهند لذا بی‌تفاوت نباشید نسبت به سرنوشت مملکت خودتان، نسبت به اسلام، نسبت به ملت، نسبت به کشور بی‌تفاوت نباشید» همچنین رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند «انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشی نیست. پایه‌های نظام ما همین انتخابات است» لذا اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان وظیفه خود می‌داند تا علاوه بر حضور پرشور کارکنان خود در این عرصه حساس از تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، نسبت به دعوت از آحاد مردم متدین و خداجوی استان نیز اقدام کند چراکه امروز انتخابات مورد رصد تمام دشمنان ما قرار دارد و باید حماسه‌ای بزرگ برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به وجود آورد.

این بیانیه می‌افزاید: امروز باید هوشیار بود، عرصه برای حضور پرشور مردم حاضر است لیکن باید حماسه‌ساز شد، ایران اسلامی در طول تاریخ پرشکوه ۲۸ ساله خود تاکنون به ازای هر دو سال یک انتخابات برگزار کرده و این در حالی است که این امر در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی دیده نمی‌شود، این افتخاری برای ایران و ایرانی است که تحت لوای پرچم ولایت‌فقیه پله‌های ترقی را به‌سوی مردم‌سالاری دینی یک‌به‌یک طی کند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان بیانیه خود آورده است: ملت ما یک‌بار دیگر با حضور در انتخابات ۲۹اردیبهشت حماسه‌ای زرین را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم خواهد زد حماسه‌ای که قلب نازنین امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا، حق‌داران این انقلاب و درنهایت همه مردم را خوشنود خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها