خبرهای داغ:
رئیس شورای قشر بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی:

اعزام 200نفر از بسیجیان این قشر به اردوهای جهادی

رئیس شورای قشر بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی گفت: 200نفر از بسیجیان این قشر در سال گذشته به اردوهای جهادی اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۲۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد حسین آسمانی مقدم در دیدار اعضای شورای عالی قشر بسیج مهندسین با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: بسیجی بودن افتخار است و بسیجیان قشر مهندسین با توجه به حرفه ای که دارند اهداف بسیج مهندسین را در دستگاه های مربوطه پیگیری می کنند.

رئیس شورای قشر بسیج مهندسین عمران و معماری خراسان جنوبی با بیان اینکه این قشر حدود سه سال است که در استان شروع به فعالیت کرده است، گفت: در بسیج مهندسین صنعتی حدود 480نفر عضو این قشر هستند و در قشربسیج عمران تعداد 430نفر عضو می باشند.

وی با اشاره به عملکرد این قشر عنوان کرد: بازدید از واحدهای علمی و صنعتی در داخل و خارج از استان، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش استانی پدافند سایبری و اصلاح الگوی مصرف، تشکیل کارگروه های مختلف، برگزاری دوره های مختلف آموزش نرم افزاری و اولین یادواره شهدای بسیج مهندسین شهرستان بیرجند از جمله برنامه های این قشر بوده است.

آسمانی مقدم با اشاره به اعزام 200نفر به اردوی جهادی گفت: برگزاری جشنواره معماری با موضوع دفاع مقدس و برگزاری کارگاه های کارآفرینی از دیگر برنامه های این قشر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها