خبرهای داغ:
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:

بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی گام موثری در حضور گسترده مردم در انتخابات

اعتماد گفت: بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی گام موثری در حضور گسترده مردم در انتخابات است
کد خبر: ۸۸۶۰۳۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد بهره گیری از ابزار نوین تبلیغات و اطلاع رسانی گام موثری در حضور گسترده مردم در انتخابات است اظهار کرد: اطلاع رسانی به نامزدهای انتخابات پیش رو ،تماس با مدیران ستاد های انتخاباتی ،جمع بندی اطلاعات و اخبار انتخاباتی،رصد فضای مجازی، دریافت نظرات انتقادی و پیشنهادی اقشار مختلف جامعه و نشراخبار انتخاباتی مورد نیاز جامعه ازطریق مراجع ذی صلاح و قانونی برای تنویر افکار عمومی از جمله برخی اقدامات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهروداست.

وی اظهار امیدواری کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده شاهد حضور گسترده آحادجامعه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت باشم تا برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی افزوده شود.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:

آمادگی کامل برای امور پشتیبانی انتخابات پیش رو وجود دارد

محمد علی عامری هم گفت: هماهنگی های لازم برای به کارگیری ۵۰۰خودروی مورد نیاز در امر انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری انجام شده است و تدارکات لازم برای این روز پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: برای مناطق صعب العبور و دور افتاده شهرستان شاهرود هم خودروهای مجهز تهیه شده است.

عامری درخصوص تدارکات و پشتیبانی روز انتخابات هم تاکید کرد: برنامه ریزی های لازم این امر مهم با کارشناسان این حوزه انجام شده است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:

زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری انتخابات الکترونیکی در شاهرود فراهم است

اعظم خداوردی نیز بیان کرد:آموزش های لازم برای کاربران و اعضای شعبه های اخذ رای بطور مستمر درحال انجام است.

وی تصریح کرد:آموزش های توجیهی برای کاربران شعبه های اخذ رای در شهرستان به صورت منظم و مستمر پیگیری و برگزار شده است.

خداوردی تاکید کرد: مانور آموزشی نمادین اخذ رای الکترونیکی برای مردم شهر شاهرود در پایگاهها و محل های از پیش تعیین شده در سطح شهر شاهرودتا روز ۲۶ اردیبهشت ماه جاری درحال انجام است.

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:

با حضور گسترده مردم انتخاباتی باشکوه و درامنیت بالا برگزار خواهد شد

حسن اسماعیلی هم افزود: در این راستا با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی  اقدامات لازم پیگیری شده است .

وی تاکید کرد: باتوجه با تجارب انتخابات گذشته در شهرستان شاهرود در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری  نیز انتخابات باشکوه و در امنیت کامل را شاهد خواهیم بود.

مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:

سرعت در پاسخگویی استعلامات لازم اولویت کاری بود     

غلامرضا باباحجیان افزود:حضور درتمامی جلسات ستاد انتخابات شهرستان وحتی در زمان ثبت نام داوطلبین شوراهای اسلامی شهر،پیگیری ،ثبت ،ارسال وپاسخ استعلام های لازم و صلاحیت داوطلبان در شهر و روستا از جمله برخی اقدامات انجام شده از آغازین لحظات شروع کار ستاد انتخابات شهرستان است.

وی تصریح کرد: هماهنگی و پیگیری امور انتخابات با هیات اجرایی و هیات نظارت طبق مواد قانونی ، پیگیری صدور کارت تردد اعضا و افرادی که به ستاد انتخابات بر اساس معرفی نامه دبیر ستاد تردد می کنند.

باباحجیان تاکید کرد: کنترل کلیه ترددها به محل ستاد انتخابات ، تامین امنیت اقلام انتخاباتی از زمان تحویل در ستاد تا توزیع در مکان ها ی اخذ رأی و جمع آوری آنها،انجام پلمپ همه روزه ورودی های ستاد انتخابات در پایان ساعات کاری برخی دیگر از امر انجام شده توسط این کمیته بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها