خبرهای داغ:

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در باغملک برگزار شد

همایش رای اولی ها با هدف تبیین جایگاه دانش آموزان در خلق حماسه سیاسی در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۰۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
این همایش به منظور آشنایی دانش آموزان رای اولی با اهمیت انتخابات، روشنگری برای انتخاب شخص اصلح به همت خواهران اکران کننده جشنوراه مردمی فیلم عمار برای اولین بار در باغملک برگزار شد


دانش آموزان در بدو ورود به این جشن تکلیف سیاسی  به صورت نمادین با دریافت شناسنامه های طراحی شده نام خود را ثبت می کردند و پس از پایان برنامه انتظارات خود را از رئیس جمهور آینده در برگ مورد نوشته و به صندوق اخذ رای می انداختندو برای مشارکت در تغییر سرنوشت خود آماده شدند.

 
حجت الاسلام و المسلمین فاضلی در این مراسم بیان کرد: یکی از راه هایی که انسان می تواند بهترین مخلوق خداوند باشد خدمت به ملت است که این با دادن رای صحیح انجام می شود .

 

وی افزود: رای صحیح  یعنی به کسی رای دهید که مطیع ولی فقیه باشد ، اقتصاد مقاومتی را عملی کند و در مقابل دشمن تمام قد بایستد.

 امام جمعه رامهرمز نفوذ فرهنگی را یکی از مهمترین نفوذها دانست و بیان کرد: در انتخابات می بینیم که  رای و امضا را می خرند در واقع سرنوشت کشور را می فروشند و بزرگترین خیانت همین خرید و فروش رای است که این رفتار باید جمع شود.

 
دانش آموزان رای اولی همچنین در کمپین انتخاباتی نیز شرکت کردند و با ثبت اثر انگشت خود شاخصه های مقام معظم رهبری در مورد نامزدهای ریاست جمهوری را تایید کردند .
 

این جشن تکلیف سیاسی با برنامه های متنوعی از جمله اکران فیلم های عمار مانند رای اولی و دیگر برنامه ها همراه بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها