بوشهر-کارشناس سیاسی سپاه انصارالحسین گناوه گفت: انتخاب فرد اصلح حرکت انقلاب و مملکت را به سمت کسب قله های افتخار سهل و آسان می کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۶۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه سرهنگ رضا پور قیومی در نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان پایگاه عمار و یاسر گناوه گفت : در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی  بزرگترین دستاوردی که ایران به آن دست پیدا کرده شکست غرب و شرق بوده است.

وی افزود : امروز ایران اسلامی در دنیا تبدیل  به قطب مقاومت در برابر قطب استکبار شده است و در این راستا هر روز شاهد موفقیت اهداف انقلاب ، در منطقه و جهان می باشیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری ابراز داشت : وقتی فرد یا افردی را در این زمینه ها انتخاب می نماییم یعنی انتخاب اصلح ترین افراد جهت رسیدن به اهدافی که سبب موفقیت روستا، شهر و مملکت ما شوند.

پورقیومی تصریح کرد: بنابراین باید بادقت و تحمل و بصیرت بالا ، فرد و افرادی را انتخاب کنیم که بعداز انتخاب و اجرای عملکردش  ، بر انتخاب خود ببالیم و شاهد کمک ان فرد و افراد در مسیر کسب افتخارات باشیم .نه شخصی را انتخاب کنیم که سبب عقب رفت و عدم پیشرفت در ان دوران باشیم.

 

 

 

ارسال نظرات