سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد

لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رشته تیراندازی

حقدادی گفت: تعامل با بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاری آن موضوع بسیار مهمی است که باید در تمامی بخش‌های ورزش کشور سرلوحه کار قرار گیرد و این هیات نیز از این قائده مستثنی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عابد حقدادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع انتخابی هیات تیراندازی استان مرکزی با اشاره به توصیه پیامبر اسلام(ص) مبنی بر ترویج رشته تیراندازی گفت: توجه به این رشته در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای لازم است و باید هیات تیراندازی استان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: تعامل هیات تیراندازی با دستگاه‌های اجرایی همواره خوب بوده و باید این تعامل سازنده‌تر و جدی‌تر از قبل ادامه یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: تعامل با بخش خصوصی و جذب آن موضوع بسیار مهمی است که باید در تمامی بخش‌های ورزش کشور سرلوحه کار قرار گیرد و این هیات نیز از این قائده مستثنی نیست.
 
حقدادی گفت: انتظار می‌رود هیات تیراندازی تعامل با بخش خصوصی را جدی گرفته و در این زمینه با جدیت عمل کند.

وی در ادامه به لزوم حضور بانوان در عرصه تیراندازی اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم چه در این هیات و چه در سایر هیاتها به بانوان در عرصه‌های مدیریتی و ورزشی بها دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که باید هیات به آن توجه کند توجه به رسانه‌ها، نقطه نظرات آنها و انتقادهایشان به منظور پیشرفت هر چه بیشتر هیات است.
 
حقدادی به لزوم توجه هیات تیراندازی به شهرستان‌ها نیز تأکید کرد و گفت: همان‌طور که در اداره کل ورزش و جوانان چنین رویه‌ای را در پیش‌ گرفته‌ایم در هیاتها نیز نیازمند توجه ویژه به هیاتهای شهرستان‌ها به منظور گسترش هرچه بیشتر این رشته هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار