مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر:

اعتماد به دشمن؛ ضربه خوردن/نمی توان با شیاطین مشکلات را حل کرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان بابیان این‌که متأسفانه عده‌ای معتقدند به غیر از عرصه فرهنگی می‌توانیم در دیگر عرصه‌ها از دشمن تبعیت کنیم، گفت: هر زمانی که به دشمن اعتماد کرده‌ایم ضربه خورده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۵۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده افزود: در قرآن کریم به سه جهاد اصغر، اکبر و کبیر اشاره شده است که معنی جهاد کبیر اطاعت نکردن از دشمن است که شهدای دوران دفاع مقدس در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه جهاد کبیر اطاعت نکردن از دشمن که در قرآن کریم به آن اشاره شده دستور خداوند متعال است، اظهارداشت: متأسفانه عده‌ای معتقدند به غیر از عرصه فرهنگی می‌توانیم در دیگر عرصه‌ها از دشمن تبعیت کنیم در حالی که دستور خداوند تبعیت نکردن از دشمن است.

حجت الاسلام ممی زاده یادآور شد: ما همیشه باید علیه شیاطین باشیم نه اینکه بگوییم می‌توانیم با گفت‌وگوها و تعامل با شیاطین می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی اضافه کرد: شهدای ما شهدای عرصه‌ جهاد کبیر هستند چرا‌که از کفار و دشمن تبعیت نکردند به شهادت رسیدند، به‌طوری که قبول شهادت بسیار بهتر از رفتن به زیر سلطه استکبار جهانی و تبعیت از دشمنان و کفار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر با بیان اینکه شهدا با شجاعت در مقابل استکبار جهانی، صهیونیست‌ها ایستادگی کردند و مردم ما هیچ خوف و هراسی از دشمن ندارند، بیان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس بدون هراس در برابر دشمنان ایستادگی کردند و شهدا با ازخودگذشتگی که کرده‌اند موجب شدند تا امروز استکبار جهانی از ملت ایران هراس داشته باشد.

ویدر پایان خاطرنشان کرد: با اتحاد و همبستگی می‌توان حتی اجازه تفکر درباره تهدیدهای نظامی علیه ملت ایران را نیز به دشمن نداد و عده‌ای می‌گویند ما سایه جنگ را از سر مردم برداشته‌ایم ولی این‌گونه نیست بلکه حضور مردم سایه جنگ را از کشور به دور کرده است.

مزار شهدای دوران دفاع مقدس اهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج غبارروبی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار