خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود:

علاقه جامعه به برنامه های فرهنگی با استقبال بی نظیر از نمایش فصل شیدایی

هاشمی در نشست تبعین برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان شاهرود در سال ٩٦، گفت: استقبال بی نظیر مردم شهرستان از این رخداد فرهنگی نشان می دهد که در طول سال باید فضا را برای حضور مردم در برنامه های فرهنگی فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۱۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، سید محمدرضا هاشمی در نشست تبعین برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان شاهرود در سال ٩٦، به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخابات را یکی از ارکان اصلی نظام خواند و افزود: انتخابات متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و به فرموده مقام معظم رهبری حتی افرادی که نظام را قبول ندارند باید به پای صندوق های رای بیایند.

وی گفت: انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و در این میان هنرمندان نیز می توانند از هنر خود برای افزایش جلب مشارکت مردم در انتخابات بهره ببرند .

هاشمی با اشاره به رخدادهای فرهنگی و هنری شاهرود در دو سال گذشته، بیان کرد: در سال ٩٤ و ٩٥ در این شهرستان ١٤ و ١١ کنسرت برگزار شد.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر لزوم توجه به نشاط اجتماعی، بیان کرد: در این مدت تنها یک مورد کنسرت به دلیل هم زمانی با تشییع شهدای حاجیان شهید حادثه سقوط جرثقیل لغو شد.

هاشمی به اجرای نمایش فصل شیدایی هم اشاره کرد و گفت: استقبال بی نظیر مردم شهرستان از این رخداد فرهنگی نشان می دهد که در طول سال باید فضا را برای حضور مردم در برنامه های فرهنگی فراهم کرد.

وی اضافه کرد: از فضای بوستان های شهر همچون مراسم تلاوت قرآن ماه مبارک رمضان، برای شعرخوانی و اجرای نمایش خیابانی نیز می توان استفاده کرد.

در این نشست برخی از هنرمندان هم دیدگاه های خود را بیان کردند.

در شهرستان شاهرود ده انجمن فرهنگی و هنری فعال و ٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها