خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

برگزاری یادواره شهدا با حضور نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: یادواره شهدا توسط حوزه خواهران چهارشنبه با سخنرانی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۱۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سرهنگ میری در نشست خبری با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمان مقام عظمای ولایت را به رسالت وماموریت خود که همانا حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف بوده است جامه عمل پوشانده است و رضایت مقام معظم رهبری را به دنبال داشته است .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوهخاطرنشان کرد: سپاه شهرستان مرزی زیرکوه به همت بسیجیان در عرصه های فرهنگی، سازندگی، امنیتی، اجتماعی در حد وسع وتوان شهرستان برنامه های خوبی را انجام داده است.

وی روز پاسدار، جانباز، جوان و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تبریک گفت و بیان داشت: به همین مناسبت برنامه هایی در سطح شهرستان زیرکوه پیش بینی شده است که در طول هفته اجرا خواهد شد.

میری تصریح کرد: در برنامه هایی که در این مدت اجرا خواهد شد، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ، نقش مردم و مشارکت عمومی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلابی گری و انقلابی ماندن و فرایند شکل گیری انقلاب اسلامی مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه اهل سنت و تشیع شهرستان زیرکوه، برگزاری همایش یاد مطهر، برگزاری نشست های بصیرتی در حوزه ها، پایگاههای بسیج و عموم مردم شهرستان، اعزام سخنران به روستاها و پایگاههای بسیج به مناسبت این هفته، تجلیل از خانواده های معظم ، شاهد، ایثارگر و جانباز شهرستان، نواختن زنگ سپاس معلم با همکاری آموزش و پرورش شهرستان در مدارس، حضور منسجم در نماز عبادی سیاسی جمعه و جشن های اعیاد شعبانیه، تجلیل از مربیانی که در مجموعه بسیج نقش معلمی را ایفا می کنند و فرهنگیان بسیجی و هادیان سیاسی از جمله برنامه های اجرا شده در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از برنامه ویزه تجلیل از جانبازان سرافراز شهرستان خبر داد و گفت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که هر روز به شهادت می رسند.

وی همچنین از برگزاری جلسه محوری یادواره شهدا توسط حوزه خواهران شهرستان خبرداد و اذعان داشت: این مراسم روز چهارشنبه با سخنرانی نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها