خبرهای داغ:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

دولتی با تفکر شهدا و مقاومت می خواهیم نه خوی اشرافی گری و غربگرایی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولی در مقابل تفکر شهدا ایستاده است دست پرقدرت شما باید او را حذف کند و حذف قانونی پای صندوقهای رای است.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۴۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شاهرخت با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهارداشت: بزرگداشت یاد شهدا کمتر از راه شهدا نیست.

سردار کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: این یادواره در این نقطه محروم در جوار مرز جمهوری اسلامی با فاصله صدها کیلومتر از مرکز استان و هزاران کیلومتر از مرکز کشور نمادیست از این اتحاد که انقلاب همچنان بانشاط و پرصداقت راه خودش را ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: کسی اگر مدعی است که جوان ها شادابی ندارند و ما با کنسرت و موسیقی میخواهیم به آن ها شادابی بدهیم بیایید در محافل شهدا و به خصوص این یادوآره از نزدیک ببیند یا آن هایی که می بیند گزارش بدهند به مافوق های خود که با یادواره شهدا مخالفت می کنند و در مقابل مبانی دین ایستادگی میکنند و ترویج رقص و پایکوبی آن هم در ملاءعام فتوا می دهند.

اگر تفحص و تشییع شهدا کار سیاسی است شما برعهده بگیرید

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این افراد باید بیایند در وسط این جمعیت و این مردم یک گوشه بایستند و استغفار کنند، شاید شهدا آن ها را ببخشند.

وی اذعان داشت: این ها همان کسانی بودند که در دوره فتنه و اصلاحات مسئول دفتر آن کسی که رئیس جمهور وقت بود می گفتند یک مشت استخوان پوسیده می آورند تشیع میکنند که کار سیاسی کنند اما سردار باقرزاده که هنوز مسئول تفحص شهدا است پاسخ داد ما ستاد تفحص را در اختیار شما می گذاریم شما بروید در همین میدان های مین در جست و جوی آثار شهدا خودتان پیدا کنید و تشییع هم بکنید و بهره برداری سیاسی هم بکنید. اگر جرات دارید پای خود را در میدان مین بگذارید.

آنکه شیطان بزرگ را کدخدا می داند خلاف شهدا عمل می کند

کریمی قدوسی گفت: این نگاه نمک نشناس ها است و نگاه کسانی است که از نان و نمک انقلاب خورده اند و آبرو ریخته اند و نفاق گونه زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه روزی خدا این ها رسوا میکند،بیان داشت: هیچکس نمیتواند در مقابل شهدا ایستادگی کند زیرا این کشور با سندی که وصیت نامه شهدا است اداره می شود و در وصیت نامه شهدا مجموعه ای از باورها و آرمان های دینی تعریف شده است و شهدا با خون خود پای این سند را امضا کرده اند.

قدوسی با اشاره به اینکه همه ما به خصوص مسئولان باید حسینی باشیم ادامه داد: وصیت نامه این 20 شهید خودتان را بخوانید و ببینید که شهدااستمرار مبارزه با شیطان بزرگ و آمریکا را از ما خواسته اند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آن مسئولی که می گوید نگویید شیطان بزرگ و بگویید کدخدا و باید رفت با کدخدای دنیا تعامل کرد بر خلاف گفته شهدا عمل کرده است چون شهدا گفته اند حق ندارید چنین موضعی بگیرید و حق ندارید در این مسیر حرکت کنید و حق ندارید با شیطان بزرگ تلفنی صحبت کنید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از چهل سال نسل دوم و سوم انقلاب اینجا نشسته اند و یادواره شهدا گرفته اند. شهدا زبان ما را باز کردند، شهدا سبک زندگی انقلابی را به ما آموختند، شهدا راه به ما نشان داده اند که در شب تاریک فتنه علم و علمدار را چه جوری پیدا کنیم.

کریمی قدوسی بیان کرد: آن چراغی که شهدا برای ما افروختندبرای این است که منافقین کشور راشناسایی کنیم و امروز شناخت این منافقین خیلی سختر از منافقین سال 60 می باشد.

فرهنگ ایثار و شهادت به ما امنیت می دهد

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به ما امنیت می دهد،گفت: همین فرهنگ اگر در مسئولین کشور وجود داشته باشد دیگر آمریکا و تمام نوکرانش جرات ندارند نگاه توام با تهدید داشته باشند.

قدوسی ادامه داد: اگر اقتصاد کشور در این 30 سال که گذشت دست اینگونه تفکر بود امروز یک فقیر در کشور پیدا نمی شد، یک جوان بیکار در این کشور نداشتیم، اما کسی که دارای این تفکر نیست جلوی این حرکت ایستادگی می کند و ما و شما را تندرو، افراطی و تازه به دوران رسیده معرفی می کندونمونه آن همین استاندار شما که با یادواره شهدا مخالف است در استانی که در سطح کشور به استانی ولایی و فرهنگی و نجیب معروف است.

وی تاکیدکرد: پیام ما به این افراد این است که تا دیر نشده توبه کنید بیایید دوباره عهد و پیمان ببندید با شهدا زیرا مردم همانطور که منتظری را کشیدند پایین و همانطور که بعضی از خواص را به محض اینکه شناختند چطور فردی است جلوی او ایستادگی کردند و همانطور که فتنه 88 رو مچاله کردند امروز هم اعلام می کنند این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست.

قدوسی با بیان اینکه عظمت انقلاب قابل تصور نیست، گفت: خوشا به حال افرادی که این انقلاب را بشناسند زیرا اینان نمی ترسند که به آن ها بگویند بایید مناظره کنیم و دستشان لرزش ندارد و داد و بیداد نمی کنند که مناظره ها زنده نباشد.

وی ادامه داد: شما اگر مسئول بوده اید و عملکرد مثبت داشته اید چرا می ترسید؟ شما اگر 4 سال خدمت کرده اید زمینه اشتغال و توزیع عادلانه ثروت داشته اید چرا در مناظره حاشیه می روید ؟

قدوسی با بیان اینکه شما اگر دستتان پر است باید در زمان خود از عملکرد خود دفاع کنید، گفت: حرف های من جناحی نیست در طول این 20 سال که از دفعه قبل اینجا بودم کسانی را می شناسند و متوجه هستند.

مردم هرکسی انتخاب کنند عزیز است ولی عملکرد مهم است

در زمانی که دولتی غربگرا سر کار باشد تا یک دولتی که انقلابی باشد تحریم ها اثر متفاوتی دارند. در دولت غربگرا خودشان میگویند تو تهدید کن. تو تحریم کن اثر دارد. خود این افراد پیام میدهند تحریم کنید

وی ادامه داد: اگر مسئولی در مقابل تفکر شهدا ایستاده است دست پرقدرت شما باید آن راحذف قانونی کند و حذف قانونی پای صندوق رای است.

قدوسی با بیان اینکه این دولت، دولت شهدا نیست، گفت: این دولت دولت تفکر مقاومت نیست این دولت اشرافی است و به گفته امام اگر روزی مسئولین شما خوی اشرافی گری گرفتند فاتحه انقلاب را بخوانید . این دولت اصلاح شدنی نیست و اگر روزی هزاربار هم بگویند مقام معظم رهبری، باز هم بدانید دروغ می گویند.

گفتنی است، یادواره 20شهید روستای مرزی شاهرخت با حضور امام جمعه زیرکوه و جمعی از فرماندهان انتضامی و نظامی و حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی روستای شاهرخت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها