خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری:

همایش عقیدتی سیاسی کارکنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شفیعی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تبریک ایام شعبانی در روز پاسدار به تبیین بررسی شخصیت شهید مطهری گفت:یکی از رموز موفقیت های شهید مطهری برقراری ارتباط خوب با همه مخاطبین و گرو های سطح بالای سیاسی و افراد سطح پایین سواد بود و این یعنی عمومیت و همچنینین از دیگر خصوصیات اندیشه های مطهری امین بودن نوشته های ایشان بود که همین خصوصیت باعث ماندگاری ایشان شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۹۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شفیعی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تبریک ایام شعبانی در روز پاسدار به تبیین بررسی شخصیت شهید مطهری گفت:یکی از رموز موفقیت های شهید مطهری برقراری ارتباط خوب با همه مخاطبین و گرو های سطح بالای سیاسی و افراد سطح پایین سواد بود و این یعنی عمومیت و همچنینین از دیگر خصوصیات اندیشه های مطهری امین بودن نوشته های ایشان بود که همین خصوصیت باعث ماندگاری ایشان شد.

وی در ادامه افزود:خیلی از سازمان ها بعد از انقلاب متولد و شکل گرفتند که یکی از این سازمانها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و به گفته اکثر افراد، سپاه به تنهایی می تواند همه مشکلات جامعه را برطرف کند و هنوزم هستند پاسدارانی که از قافله شهادت جا ماندها اند و بعد از بازنشستگی در میدان دفاع از حرم اهل بیت به جنگ می پردازند.

حجت السلام شفیعی زاده گفت:ازخصوصیات دیگر سپاه این است که سپاه به تعهد خود عمل کرده به این صورت که هر چه در توان دارد برای حل مشکلات جامعه پیش قدم است.

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی و روز پاسدار و نیز تبریک اعیاد شعبانیه گفت:نیاز امروز سپاه ساخت درونی یا پیش روندگی است که محافظت می کند از ارزشهای انقلاب.

در پایان این مراسم از پاسداران نمونه منتخب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اهداء لوح یادبود تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها