خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

مراسم تجلیل از جانبازان در مصلی قم برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای تولد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۲۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
مراسم تجلیل از جانبازان در مصلی قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت تولد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با بیان اینکه جانبازان وارثان حقیقی جهاد و شهادت هستند، اظهار داشت: این جانبازان بوده‌اند که در تمام عرصه‌های مذهبی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با همه دارایی خود از انقلاب و نظام حمایت کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با انتقاد از نوع تکریم همه کشورها نسبت به کشته‌شدگان و جانبازان جنگ‌های جهانی افزود: کشورهای درگیر جنگ‌های جهانی بعد گذشت 70 سال از قهرمانان کشورشان به‌گونه‌ای تجلیل و تکریم می‌کنند که اگر ما بخواهیم همان‌گونه عمل کنیم راه طولانی در پیش داریم.

وی  از برگزاری بزرگداشتی به مناسبت روز جانباز  در مصلای قم خبر داد و تصریح کرد: روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه برنامه‌ ویژه‌ای در مصلای قدس قم از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود، همچنین مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانبازان و خانواده‌های آن‌ها در استان و بخش‌های قنوات،کهک، سلفچگان و پردیس دیدار می‌کنند.

سردار هاشمی جانبازان استان را 11 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 6 هزار و پانصد نفر کمتر از 25 درصد، پنج هزار نفر بالای 25 درصد، 240 نفر بالای 70 درصد و 30 نفر از این جانبازان به شهادت رسیده‌اند که همه مسئولان و مدیران کشور باید نسبت به این افراد و خانواده‌های آن‌ها خاشع باشند.

وی تجلیل از خانواده‌های جانبازان را یکی از اصول این بنیاد دانست و افزود: در این مراسم ویژه که روز دوشنبه برگزار می‌شود، از 7 خانواده جانبازان بالای 70 درصد تجلیل می‌شود، تا اندکی از دردها و رنج‌هایی که در این 30 سال متحمل شده‌اند، دیده شود.

ارسال نظرات