خبرهای داغ:

جلسه عمومی پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) در آستانه اعیاد شعبانیه برگزار شد

جلسه عمومی پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) حوزه یک شهید ابراهیمی ناحیه بسیج امام حسین(ع) در آستانه اعیاد شعبانیه در محل پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

جلسه عمومی پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) در آستانه اعیاد شعبانیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد پناهیان فرمانده پایگاه بسیج امیرالمومنین(ع) طی سخنانی در جلسه عمومی پایگاه با اشاره به موالید مبارک امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بنا بر این بوده و هست که اباعبدالله برای همه ما اسوه باشد. همین یک جمله کوتاه برای ما کافیست و تکلیف ما را روشن می کند. امام حسین(ع) از دوران کودکی تا روز عاشورا یک لحظه از جهاد مبارزه دست نکشید، و در نهایت هم جان خود و خانواده و یارانش را فدای راه دین کرد. ما هم باید با الگو قرار دادن امام حسین(ع) همه توان خود را در راه دین خدا و پیامبر(ص) بسیج کنیم.

فرمانده پایگاه امیرالمومنین(ع) در ادامه جلسه نکاتی را پیرامون انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بیان کرد و افزود: بسیج از ورود مستقیم به بحث انتخابات و طرفداری از یک کاندیدای خاص خودداری می کند، اما تشویق به حضور در انتخابات و روشنگری از وظایف بالطبع هر بسیجی است.

وی ادامه داد: نکته دیگری را که لازم است حتما مدنظر داشته باشیم این است که از افراط و تفریط در تایید یا رد یک کاندید بشدت پرهیز کنیم، تا مبادا بین حزب اللهی ها اختلافی ایجاد شود. ما باید سعی و تلاش خود را صرف روشنگری و دعوت از کسانی کنیم که احیانا قصد شرکت در انتخابات را ندارند. البته با روی خوش و برخورد مناسب باید وارد شویم. حتی اینکه به چه کسی می خواهد رأی بدهد در درجه اول اهمیت ندارد، و موضوع اول و اهم حضور و شرکت حداکثری در انتخابات است. مقام معظم رهبری گفتند بسیج باید در حوزه اطراف خود تاثیرگذار باشد. ما باید بتوانیم در افراد پیرامون خود تاثیر داشته باشیم.

پناهیان در پایان به صحبت اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: کاندیداها قول بدهند برای رفع مشکلات کشور به داخل کشور چشم داشته باشند نه به بیرون مرزها. رهبر انقلاب خطاب و ملاکشان برای کاندید ریاست جمهوری مربوط به همه اقشار و دیدگاهها در کشور است، نه فقط حزب اللهی ها و نیروهای انقلابی. ما هم باید عرصه انتخابات و روشنگری را به میان مردم ببریم و همه تلاش خود را صرف حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات کنیم، و در اولویت بعدی مردم را متوجه ضررهای وارده توسط دولت فعلی به نظام و انقلاب کنیم.

در ادامه برنامه حمید طلوعی گزارش کوتاهی از اردوی جهادی اخیر گروه جهادی ربیون در شهرک حمزه دزفول ارائه داد، و محاسن و معایب و کمبودهای اردو را بیان و به لزوم ادامه مستمر این اردوها جهت رفع محرمیت از این منطقه و سایر مناطق تاکید کرد.


ارسال نظرات